Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg er en mann på 36 år som er lykkelig gift med min deilige kone, og vi har 2 barn. I den senere tid har min kone kjøpt mange nye klær, og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte mobiltelefonen hennes, og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. Sist torsdag bestemte jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak bilen min. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekket litt olje. Så mitt spørsmål er: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje etter kun 30 000 km ?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 hehehehe.... ja, menn altså Jeg har lest den for mange herrens år siden, men jeg syns den er god, den der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå