Gå til innhold

Et spørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 36 år som er lykkelig gift med min deilige kone, og vi

har 2 barn. I den senere tid har min kone kjøpt mange nye klær, og hun

har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med

svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte

mobiltelefonen hennes, og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri

skulle røre hennes mobil.

 

Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i

veien.

 

Sist torsdag bestemte jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem,

så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak bilen min. Da så jeg

til min forskrekkelse at den lekket litt olje.

 

Så mitt spørsmål er:

 

Er det normalt at en BMW 520 lekker olje etter kun 30 000 km ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe.... ja, menn altså;)

 

Jeg har lest den for mange herrens år siden, men jeg syns den er god, den der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...