Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Slå på funksjonen for trådløst nettverk..hvordan funksjonstast kombinasjon skal jeg bruke? Ungene ha leika m datan,og slått av nett
Tommage♀♂ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har en egen napp på min jeg, overfor tastaturet. Ser ut som en Y med litt ekstra streker
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Den ha ikke jeg. Har compaq data. Faen,har ingen til og hjelp meg eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå