nuttegull:) Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte for ca en uke siden en kopp på nille til pappa,hvor det sto verdens beste pappa på,men nå er den søkk vekk:( jeg vet at papiret er rundt den,å tror den lå i en liten pose,men kan hende den er tatt ut av den. kan noen komme med tips til hvor den kan være? uansett hvor.skal sjekke overalt:) har ikke bil da
nuttegull:) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2009 kan jærne se etter fjernkontrollen til tvn samtidig for den har vært borte i ca 1 mnd nå lang og svart
nuttegull:) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 fant koppen i kjøkkenskuffen:P hihi men fjernkontrollen er ennå borte da
Musemor med tre søte små Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Unnskyld meg, men jeg leste "Kan noen se kroppen til pappa???" og begynte å lure :-P
nuttegull:) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 tihi Får meg til å tenke på Sametrusa... Det kan fort bli feil i svingene
Sjokoladefrik Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg fant vår fjernkontroll bak panelovnen i går. Hadde lett over alt, men ikke der. Der var også de 3 smokkene som plutselig ble borte på mystisk vis, samt en liten lekebil. Hehe vet hvor jeg skal se neste gang noe blir borte!
:-)))) Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Hei...fjernkontrollen din ligger under sofaen eller rundt i det området der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå