Gå til innhold

Konstante kynnere i hele dag, blir sprø ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i hele dag, den ene avløser den andre. Springer på do hele tiden, blir sprø ;-) Andre som har det slik? Kan jo ikke reise meg og gå en meter før jeg må springe på do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt sikkerlig kynnere i hele natt og hele dag jeg også. Klaget litt på at jeg ikke har merket noe på en stund.. men har virkelig tatt igjen for det i dag! Helt håpløst å sitte på forelesning og kjøre bil. Har nesten ikke klart å skifte gir for det gjør så vondt! Men glad jeg kjenner noe er på gang hvert fall. Men lillegutt har ikke sunket noe ned enda, så er vel lenge til det skjer noe. Er i uke 38 nå. Blir mye doløping her også. Men er som regel bare bomtur!

Skrevet

Jeg tror ikke heller det skje noe enda. Er bare så slitsomt. Jeg er bare i uke 37 og har ikke tenkt å føde enda ;-) Etter neste helg kan hun komme, men frem til det vil jeg gjerne være ettbarnsmor :-) Begynner uansett ikke å vente før om 14 dager, kan ellers bli lenge å vente.

Skrevet

Huf ja jeg har også masse kynnere. I dag har det vært ekstra mye, i flere timer kom de med 2- 10 min mellomrom, men ble ikke sterkere og nå har de endelig (nesten) stoppet opp.

Hadde det akkutar slik i mine 2 andre svangerskap også, plagsomt.

Skrevet

Joda, kynnerne forsatte i natt og er enda aktiv. Kan ikke opp å gå, da knyter det seg helt, så dagen i dag blir sofadag :-)

Skrevet

Har hatt mye kynnere under hele svangerskapet, men de 3 siste ukene har jeg vært heldig å hatt "fri" kanskje 3-4 dager (det vil si roligere) ellers har jeg kynnere i ETT SETT. Har vært inne til sjekk(ca 2 uker siden) og da hadde jeg ingen åpning, men tak på 5 min imellom. Det har ikke blitt roligere etter dette.

Er nå 39+3.

Er dødssliten av dette nå!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...