Gå til innhold

baby produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker dere til deres baby og barn?

tenker på produkter til baby og barn, som bleiekrem, oljer/kremer, hva vasker dere med og så videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker en sånn kroppsvask fra cosmopharma. baby mousse eller noe. og så bruker jeg massasje oljen derfra også. og så bruker jeg også bleie kremen derfra. den er helt utrolig. prøvde litt av hvert, men ingenting fikk bort det dumme bleieutslettet på rompa hennes. men etter en ukes tid med den fra cosmopharma, så var det borte ;)

så den må virkelig prøves for de som sliter med bleieutslett på babyene sine ;)

Skrevet

vi bruker en krem/salve fra apoteket som heter inotynol mot såre rumper,den er helt super! fikk anbefalt den av legen da snuppa vår var baby,og vi bruker den ennå-3 år etter. Utslettet og sårheten er borte over natta!

Skrevet

jeg bruker også bleie kremen fra Cosmopharma, fordi naboen er konsulent, så jeg fikk den i gave da min første gutt kom. likte den veldig godt, så fortsatte liksom bare å kjøpe den. har ikke prøvd andre.

Skrevet

forresten, så kan de kjøpes her om du lurte:

www.cosmopharmas.com/NO58759

de driver med homepartyes, som tupperware og slikt. og siden hun bestiller når hun har demo, så er det jo ikke alltid hun skal bestille når jeg er tom for kremen. så derfor kjøper jeg gjerne flere om gangen. kjekt at hun er nabo, så kan jeg teste litt andre ting også. akkurat nå prøver jeg ut den moussen. men fikk den just i dag, så har liksom ikke fått prøvd den enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...