Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre / hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen som har opplevd det samme, og har noen tips om hva jeg bør gjøre...

Det har seg slik at TR er forsinket med ca. 15 dager (jeg hadde min siste TR 23 oktober) - den har vært regelmessig i flere måneder nå. Jeg har riktig nok brukt Pergotime i 2 mnd, men brukte ikke noe sist mnd grunnet sykehusinnleggelse de dagene jeg skulle ha tatt tab.

Men uansett: Fredag 30/lørdag 31 okt. tok jeg en graviditetstest, men den var desverre negativ. Men i stad, da jeg var på toalettet fikk jeg se at jeg har "vannete" blødninger fra skjeden (både i trusa og på papiret). Det var svært lite. I tillegg har jeg siden IKM hatt murringer i magen, og det har vært ubehagelig å ligge på magen. Noen som har opplevd det samme? Jeg har også begynt å bli kvalm i kveld samt ubehageligheter/vondt både i nedre del av magen og øverste del av lårene.

Kanskje jeg får TR nå, men har aldri opplevd så "tynt" blod ved TR og heller ikke så lite. Får også fryktelig vondt, ikke slik som nå.

Så lurer på om noen har noe peiling på om jeg bør oppsøke lege eller at det ikke er så ille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg har hatt ubeskyttet samleie med min mann flere, flere og atter flere ganger i løpet av oktober og frem til nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...