Gå til innhold

Ny her:) 12+0 i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har termin rundt 21 mai?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! velkommen! Jeg har bare vært her noen dager. Trodde at min termin var 21 mai pga eggløsningstester, men ul viste at menstermin stemmer bedre. Jeg har da termin 17 mai.

Skrevet

Oj, det kan bli litt av en gave til Norge;)

Var på UL 10+4 og skal til jordmor for første gang i morgen!

Vi feiret begivenheten med å forlove oss i dag:)

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn på 2. trimester:o)

Skrevet

Så koselig! Grattis med forlovelsen!

 

Heldigvis ikke så mange som føder på selve termindagen. Satser på å gå noen dager over tiden ;-) Kjedelig dag å ha bursdag på!

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelse i dag C! Håper dagen sto til forventningene:)

 

Klem fra meg:)

Skrevet

Hei Caffe:)

Tusen takk!

Dagen var kjempefin, og i dag skal vi til jordmor!

Jeg vet du kommer etter snart:*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...