2010 Mammaen Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hei! velkommen! Jeg har bare vært her noen dager. Trodde at min termin var 21 mai pga eggløsningstester, men ul viste at menstermin stemmer bedre. Jeg har da termin 17 mai.
Celeste85 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Oj, det kan bli litt av en gave til Norge;) Var på UL 10+4 og skal til jordmor for første gang i morgen! Vi feiret begivenheten med å forlove oss i dag:)
småen og smulan Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer og velkommen inn på 2. trimester:o)
2010 Mammaen Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Så koselig! Grattis med forlovelsen! Heldigvis ikke så mange som føder på selve termindagen. Satser på å gå noen dager over tiden ;-) Kjedelig dag å ha bursdag på!
Carasnella Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer så mye med forlovelse i dag C! Håper dagen sto til forventningene:) Klem fra meg:)
Celeste85 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 Hei Caffe:) Tusen takk! Dagen var kjempefin, og i dag skal vi til jordmor! Jeg vet du kommer etter snart:*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå