Gå til innhold

Anbefaler dere ikea sitt lekekjøkken? god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må kjøre i noen timer for å komme til nærmeste ikea, så da er det greit å høre om noen anbefaler dette kjøkkenet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det helt tomt på lager for dette kjøkkenet :(

Skrevet

Arg..Hehe

-da fikk jeg i hvert fall lyst til å kjøpe det;) men får de det inn før jul tror du?

Skrevet

vi har et mye finere fra toys are us.. knallrødt..kjempefint..solid er det oxo

Skrevet

De får inn i uke 49, ihvertfall på forus. Anbefaler å sjekke lagerstaus før du kjører, tror de forsvinner fort siden det er så nært jul.

Skrevet

Jeg liker også ikea sitt, det er så stilig med disse knappene som lyser og slikt. De tviler på at det kommer inn til jul, men de håper var svaret jeg fikk...

Skrevet

Som er i tre? har blitt frarådet å kjøpe kjøkken i plast, da disse ikke tåler så mye.. vurderer også å kjøpe micki sitt, det er også i rødt- og på tilbud:)

Skrevet

Har du hippopotamus link til der det står at lekekjøkkenet kommer i uke 49? Finner det ikke jeg

Skrevet

nei er ikke i tre, men i plast..er veldig solid det vi har hvertfall..

Skrevet

Min mor var innom ikea her for 1 eller 2 uker siden, da var dei utsolgt og sa dei skulle få innatt i uke 49. Men det var Ikea i Åsane.

Skrevet

Jeg fant kun overdelen til kjøkkenet på ikea sine sider. Er det noen som vet hva selve kjøkkenet koster? :)

Skrevet

895 kr tror jeg.

Skrevet

Takker for link, men tipper det blir ganske dyrt når en i tillegg må betale frakten:S

Skrevet

jeg har kjøpt et i tre på toys'r'us, det er i pastellfarger, og jeg betalte 999 kr. jenta vår skal få det til jul da, så jeg har ikke montert det enda.

Skrevet

Står at det totalt vil bli 129,- for oppkrav og porto, og for 155,- ekstra kan du muligens få det levert på døren (kommer litt ann på hvor i landet du bor), så jeg tror ikke det vil bli dyrere enn Ikea sitt. Men du går selvsagt glipp av en tur til Ikea... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...