Tvillingmamma2010 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Skriv ned de 5 fineste guttenavnene du vet med bokstaven A først
Dearest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Alvar (min personlege favoritt!) Augustin Aune Anker Amadeus
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Alfred (min sønn ;-)) Amund Arnfinn Alexander (selv om det er kanskje litt mange som heter det) Abraham (men kanskje ikke i Norge, egentlig....)
Azora Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Tja... Kanskje: Amund Andreas Arve Alfred Arthur
Mai♥ April♥ Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Aksel Aleksander August Anton Andreas
Abracadabra Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 PS - vær så snill ikke Arian! Dette betyr jo "arisk" på engelsk, og tankene mine går i hvert fall rett til blond blåøyd Hitlerjugend - the Arian Race osv...får grøsninger rett og slett! Hvis det er noen sjans for at barnet skal utenfor Norges grenser så bør dette navnet ikke tas med i betraktningen...bare min mening altså...
heleneogde2gutta Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Alvar (fryktelig fint!) Audun Asgeir Alvin Amund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå