Gå til innhold

Dere som lager Adventskalender med pakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i pakkene. tenkte få noen tips her.. Skal begynne å handle inn snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I årets kalender til min gutt på 3 år er det:

- Tog

- Togskinner

- Små biler

- Kinderegg på lørdager

- Bøker med klistremerker

- Fargestifter

Skrevet

Jenter: strikk, spenner, smykker (ikke ekte vare da;), klistremerker, klistremerkebok (så slipper du å ha klistremerker overalt), notisblokker, fargebøker, farger, div. blyanter/penner, visklær, ting de trenger som feks truser, votter..., små dukker/dukketing...

Gutter: (litt verre syns jeg) tengebøker, farger, små biler, div små figurer, lego/duplo (kjøper en eske og deler i flere pakker), tøffe klistremerker hvis de er intr.

Til begge kjønn er det jo greit med litt godteri i noen av pakkene;) Pleier å legge det til lørdagene da- feks dropseske, sjokolade, kjærlighet...

Når jeg går tok for ideer får de eldste en 10-er pakket inn;=)

Skrevet

Har ikke så mye enda, men på julaften skal han få billetter til Disney On ice ;)

Skrevet

Tror vi kommer til å kjøpe den esken med duplo som de annonserer på siden her med bondegård og så deler vi den opp i små pakker.

I tillegg litt sjokolade på lørdagene, pepperkakeformer og Putti Plutti Pott CD (siden vi skal på det rett før jul med han, så kan han bli litt kjent med musikken først..)

Han er 2 1/2:-)

Skrevet

snuppa her i huset skal få lekekjøkken til jul..

Så her blir det små pakker med kjøkkentilbehør :))

Skrevet

Hvilket kjønn? Alder?

Skrevet

Jente:

farger

ring

smykke

lommelykt

rumpebrett

søte sokker

sånn julepynt ( sånn som snør når du snur den opp ned)

teip

saks

perler

perlebrett

film

lekemat

sprettball

klister

stjerner som lyser i taket

gutt:

små-biler

rumpebrett

sånn julepynt til han også

perler (kanskje de som er litt større?)

perlebrett

farger

film

bok

tøffe sokker

leke-instrumenter

lekemat

lommelykt

sprettball med bil inni

klister med guttemotiv

stjerner som lyser i taket

Skrevet

Jente 4 år:

1 desember. Amalies jul på dvd (liker ikke jul i svingen så godt)

23 desember. Julekjole til å ha på julaften.

24 desember blir julestrømpen pakken.

Så kommer hun til å få nissekjole den dagen det blir nissefest i barnehagen, luciakjole når de skal gå lucia, vi skal bake pepperkaker en dag, gå på kino, dra på åpningen av julegaten, ha juleverksted osv.

I tillegg har jeg kjøpt:

Noe godis

såpebobler

lue

votter

sekk

tegnebok

hårpynt som hun skal ha på julaften

Ny pysj til å ha 1.dag

en julefilm (astrid lindgrens jul)

Prøver å kjøpe ting som hun trenger eller lure inn ting som vi kanskje hadde gjort likevel :)

Skrevet

Har to gutter på 3 og 5 år, de får:

Lommebøker

Forstørelsesglass

Småbiler

Kinobilletter til Blåfjell filmen

puslespill

Kluter

boksere

Sokker

Det var vel det jeg kom på nå:-)

Skrevet

Har ikke kjøpt inn noe enda, men har lagt noen planer for gutten min på snart 5 år og jenta på rett over 2 år. De skal dele en kalender og får annenhver dag, men hver sine i helgene.

Til jenta blir det bla hårstrikk, hårklemmer, smykker og annet pyntedill (hun elsker sånne ting;-)), duplo (sånne små pk som jeg deler opp), klistremerker, sokker med motiv hun liker, tannkrem med Postmann Pat ol

Gutten får nye truser med gøye motiver +sokker, små-lego i små pk som deles opp, klistremerker, bakugan, refleks, dvd-film på bursdagen som er midt i desember ol

I tillegg kjøper jeg sånne pitte-små rosinesker, sjokolade (julesjokolade, kinder og smarties) om lørdagene, sånne små såper til å ha i dusjen ol.

Skrevet

Vi har vært tidlig ute med litt i år, fikk tips av en venninne om "Bokstavtog". Det er et lite tog som passer til togbaner hvor hver vogn er en bokstav. Når vi gir en bokstav om dagen har det blitt en del dager av desember allerede. Også en fin ting å leke med lenge. Vi har en gutt og en jente og de er jo veldig opptatt av sine navn. Kjøpte det på en nettbutikk, dehapefulle.no Ellers blir det reflekser, hårpynt, sokker, truser, kinobilletter (pakkes ikke inn før dagen vi skal gå, lager en tom pakke først).

Skrevet

Jeg har kjøpt en stor eske med Duplo til gutten min på snart to. :) Tenkte å dele den opp i forskjellige pakker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...