Gå til innhold

Kjøkkenmaskin!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kenwood major classic? Er dere fornøyde med den? Kan den brukes til å bake 3 brød i slengen uten problemer? Jeg tror den er på 900 W. Flott om noen kan svare slik at vi ikke gjør et eventuelt bomkjøp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den jeg, men har dessverre ikke brukt den så mye som jeg hadde tenkt.... typisk?!

Men har bakt masse boller, og den har god kapasitet til det iallefall. Vet ikke hvor mange brød 60 boller tilsvarer, men det er ivertfall ingen problem så 3 brød antar jeg bør gå bra. Men jeg vet som sagt ikke.... lykke til

Skrevet

Ja da må det vel fungere fint med tre brød også tror jeg. Takk skal du ha!

Skrevet

Ja, jeg har den:) Ikke noe problem å lage 3 brød i slengen:)

Fikk den i bursdagsgave av samboeren min:)

Skrevet

Høres flott ut! Vet at det finnes en modell over major classic, men den er veldig dyr.

Skrevet

Den klarer fint den jobben;0) Oppskriften jeg bruker gir meg 5 brød, og det er ingen problem. Her surrer og går kenwood'en til stadighet, og jeg vil aldri bytte den bort. Lager deig til 80 boller også, null problem:0) Så lykke til med kjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...