Gå til innhold

Besøksforbud også for vaksinerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet om det er mulighet for disp fra besøksforbud på Ahus når storesøsken er vaksinerte mot svineinfluensa?

*håpehåpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt poeng! Hvis folk kan bevise at de har tatt vaksina (jeg fikk ihvertfall en lapp) burde det jo ikke være noe problem? Men er vel kanskje noe med at det skal gjennomføres også og at personalet på barsel har andre ting å drive med enn å sjekke vaksinasjonskortet til hver eneste som kommer på besøk... ;-)

Skrevet

Jooo, jeg ser den! Men et ørlite kjapt personnummersøk trenger kanskje ikke ta så lang tid...

Ble bare så utrolig skuffet på storesøsknenes vegne, men jeg får vel heller satse på å komme meg kjapt ut derfra!

:-)

Skrevet

Jeg snakket med en sykepleier, ho hadde tenkt til å vaksinere seg. For å ikke smitte andre. Da fikk ho vite at ho kunne bære smitte, uten å bli syk. At det kanskje ble en lett forkjølelse av det. Så da vaksinerte ho seg ikke. For ho hadde ikke tenkt til å vaksinere seg for sin del, men andres!

Skrevet

Med mindre man kan vaksinere klær også, må man nok pent innse at man kan transportere med seg smitte til tross for vaksinering. ;-)

Skrevet

alle kunne kjøres gjennom desinfeksjon på forhånd.

Skrevet

En glimrende idè :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...