Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg oppdaget ikke før lenge etter forrige legekontroll at han hadde krysset av for sf-målet omtrent på snittet. Jeg har hele tiden ligget på øverste percentil (den øverste streken i kurven) og forrige svangerskap fulgte jeg denne hele tiden. Nå har jeg falt to "streker" fra toppen til gjennomsnittet, og lurer på om dette er vanlig?? Hvor mye kan man falle før det blir noe man skal se nærmere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Jeg har gått fra å ligge et par hakk over den røde streken til å ligge ett hakk under.

Skrevet

Her har målene ligget litt over streken, akkurat på streken og nå var det skyhøy over streken! fikk beskjed på 1. kontroll at så lenge babyen følger sin egen kurve så er det bra:) Men denne babyen her følger ingen kurve! høyt og lavt.. men verken JM eller lege har kommentert det.. så da går jeg ut fra at det er greit.

Skrevet

babyen kan ha synket godt ned i bekkenet.. da blir sf-målene laver.. kurven skal flate ut mot slutten.. eneste de sa til meg på forrige kontroll. Siden målene mine var så høye hadde han ikke synket noe enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...