Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hva er det med venniner som prioriterer alkohol fremfor alt? Vet at d er et velkjent fenomen at når en blir gravid/får barn så er en ofte plutselig ikke så attraktiv vennine lenger, men visste ikke at det var slik med alle. Ser nesten aldri vennene mine lenger da eneste de interesserer seg for er å drikke, men trodde at det var mulig å finne på noe annet enn det. Inviterte noen venniner til å filmkveld og middag på søndag for en måned siden. Alle var positive og gledet seg, men nå spør de meg om jeg kan ta det en annen dag siden de skal ut på lørdagen! Greit hadde dette bare vært et engangs tilfelle, men blir så lei meg når de ikke en gang kan holde ordet sitt en eneste gang. De vet hvor mye jeg har gledet meg til det, har kjøpt inn mat og alt.. Dessuten vet jeg at hvis jeg avtaler en ny dag me de kommer det til å gå i vasken også. Virker som ingen forstår hvorfor jeg reagerer heller, alle sier jeg burde huske hvordan det var å være singel. Husker det godt, husker også at jeg gjorde andre ting enn å drikke. Som det å ta vare på vennskap. Er det jeg som overdriver? Har ikke vist at jeg ble sur, sa bare at jeg ble litt skuffet siden jeg gledet meg, men hvor mer jeg tenker på det, dess surere blir jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har også blitt skuffet. Det er i sånne situasjoner man føler seg en smule som 5.hjulet på vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå