skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Tenkte det kunne gi noen tips til meg selv eller noe å gi andre Jeg ønsker meg ullundertøy. Trenger også noe smått til kjøkken. Vannmugge, kasserolle for å koke melk i og mediumstore skåler. Trenger vintersko også. Hehe ikke mye å skryte av. Håper dere har mer å komme med.
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg ønsker meg stikke gensere, cardigans og nye gensere
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Ønsker meg bukse til den flotte jakken jeg kjøpte idag =) Hvis jeg ikke kjøper den selv før den tid da he he... Ellers ønsker jeg meg *tenker mens jeg ikke har en ide* Nei kommer ikke på noenting.... Kommer kanskje på noe, det er en stund til jul enda =P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 masse klær mp3 spiller eller noe annet jeg kan ha på ørene (vet ikke hva alt heter) miksmaster ullundertøy var ett godt tips ja. Det svil jeg skrive på ønskelista mi:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Støvletter kjøkkenvekt ny kjøkkenmaskin klær klær og mere klær......
Jojo x3 Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg ønsker meg: Treningstøy (bukse og t-skjorte) Treningssko (til bruk inne) Sengeteppe og pynteputer Skjønnlitterære bøker Svart veske Matchende undertøy Klær er alltid kjekt Men det jeg hadde blitt mest glad for var en lekehytte i tre som ungene kunne ha i hagen :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Er det ikke typisk en mamma da og ønske seg ting til barna?? Sånn er jeg også.. Men prøver å bli flinkere til å ønske meg ting til jul som jeg ikke tar meg råd til å kjøpe til meg selv.. Lurer på om jeg skal ønske meg Bergans jakke og bukse til jul av mannen, men holder jo på å gå ned i vekt, og redd det vil bli altfor stort når jeg har kommet meg ned i den vekta jeg vil ha... ikke lett.. Og har en bergans bukse og jakke som nok passer meg når jeg kommer meg ned i vekt noen kg til.. treningstøy er kjekt å ønske seg, jeg starter alltid januar med godt treningsmot:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå