Gjøkeredet③ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Omega 3 og jern og folat.. Tar det til vanlig også, utenom folaten da. Skal bare tømme glasset, så dropper jeg den, og fortsetter med de to andre:o)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Må innrømme at jeg ikke tar noe spesielt...
2tettebabyer Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 c vitamin og tran, av og til multivitamin og tranebærkapsler.
gmfosse Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg tar omega 3, jern, folat og vitamin-bjørner
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Tar møllers total jeg....
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 tran, c vitamin, folat å jern.. kommer til å fortsette å ta folat hele svangerskapet da jordmor å lege sa d var en go ide..
b77h Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Multivitamin, b-stress (b vit + folat), selen, e-vitamin, omega-3 kapsler (pikasol). Og nå i disse influensatider har jeg også begynt å ta d-vit i høyde doser. + jerntilskudd pga lav blodprosent... + magnesium de siste 2 mnd pga muskelkramper i mage/rygg Fortsetter m alt hele svangerskapet.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Drikker aloe vera gel og antioksidanter fra Forever. En gang i blant tar jeg omega eller sana sol Og tar folat, men kan vel snart slutte med det?
2tettebabyer Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Du skal være forsiktig med å ta for mye D vitamin. Jeg kjøpte D vitamin for å ta ekstra utenom det jeg får i meg av tranen, men fikk vite at gravide ikke skal ha så mye av det. Holder med det jeg får i meg i tranen... ble skuffa, men, men....
FrkBomst&Frø Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Jeg har tatt tran, multivitaminer og folat. Men så sa jordmora sist kontroll at A og D vitaminer skilles ut av kroppen mye saktere enn andre vitaminer, så hun anbefalte å kutte multivitaminene for bare å ta tran/omega3 og folat, så lenge det er igjen i folat-boksen....
86modell* Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Jeg tar tran, c vitaminer og folat. Tenkte jeg skulle bruke folat til glasset er tomt.
sweety72 Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Jeg tar nycoplus sin " Omega 3 multi". Jeg klarer ikke å drikke tran, da slipper jeg det. Tror den dekker hele behovet , men er litt usikker, er det noen andre som bruker den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå