Gå til innhold

Hvilke vitaminer tar dere nå mens dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omega 3 og jern og folat..

Tar det til vanlig også, utenom folaten da. Skal bare tømme glasset, så dropper jeg den, og fortsetter med de to andre:o)

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke tar noe spesielt...

Skrevet

c vitamin og tran, av og til multivitamin og tranebærkapsler.

Skrevet

Jeg tar omega 3, jern, folat og vitamin-bjørner :)

Skrevet

Tar møllers total jeg....

Skrevet

tran, c vitamin, folat å jern.. :) kommer til å fortsette å ta folat hele svangerskapet da jordmor å lege sa d var en go ide.. :)

Skrevet

Multivitamin, b-stress (b vit + folat), selen, e-vitamin, omega-3 kapsler (pikasol).

Og nå i disse influensatider har jeg også begynt å ta d-vit i høyde doser.

+ jerntilskudd pga lav blodprosent...

+ magnesium de siste 2 mnd pga muskelkramper i mage/rygg

Fortsetter m alt hele svangerskapet.

Skrevet

Drikker aloe vera gel og antioksidanter fra Forever. En gang i blant tar jeg omega eller sana sol :) Og tar folat, men kan vel snart slutte med det?

Skrevet

Du skal være forsiktig med å ta for mye D vitamin. Jeg kjøpte D vitamin for å ta ekstra utenom det jeg får i meg av tranen, men fikk vite at gravide ikke skal ha så mye av det. Holder med det jeg får i meg i tranen... ble skuffa, men, men....

Skrevet

Jeg har tatt tran, multivitaminer og folat. Men så sa jordmora sist kontroll at A og D vitaminer skilles ut av kroppen mye saktere enn andre vitaminer, så hun anbefalte å kutte multivitaminene for bare å ta tran/omega3 og folat, så lenge det er igjen i folat-boksen....

Skrevet

Jeg tar tran, c vitaminer og folat. Tenkte jeg skulle bruke folat til glasset er tomt.

Skrevet

Jeg tar nycoplus sin " Omega 3 multi". Jeg klarer ikke å drikke tran, da slipper jeg det. Tror den dekker hele behovet , men er litt usikker, er det noen andre som bruker den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...