Emma&Adrian Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 ? I begynnelsen av desember,sånn ca 1 desember begynner jeg hehe. Har det etter mamma,hun pynta alltid tidlig til jul
Blind Gudinne Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Advebtstaker første søndag i advent. REsten pyntes lille julaften!
Kjærlighet <3 Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Pynter til advent første jeg da :-) Lilla og sølv, engler osv... Og så kommer nissene etter eldste sin bursdag som er den 19. des (om vi feirer barnebursdag før den 19.kommer nissene rett etter det.) Fant ut det var litt vanskelig å kombinerer nisser og prinsesser :-) Men eldste (blir fem år) hadde en god ide i dag , hun mente vi kunne pynte til jul nå, sånn at vi slipper å gjøre det senere :-P
lure Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Advent-stjernei vindu,julegardiner,julekalender,pynt på døra,lys på buska ute, kommer opp til 1.søndag i advent eller 1.des. hva som kommer først. Resten kommer opp på lille julaften.
___ Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Tar frem adventspynten, lilla lys, adventsstake, Stjerne i vinduet og lilla duker førte søndag i advent. Lille julaften byttes det ut med julepynt. Den får stå fremme til 20. dag jul (13. januar).
erteposen + 4 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Her henger vi opp adventstjerne og har lilla duker m.m om kvelden til 1 søndag i advent. Da har vi adventsgrøt for venner og kjente. Lillejulaften går huset fra lilla og sølv, til rødt og gull. Englene øker i antall, treet pyntes og julemusikken dundrer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Njaa, neei.. Når jeg får lyst og har tid.. ) Heller mer mot den første helgen i desember - enn 19.20.21 des. Det blir for sent.. )
Maia&Mathias <3 Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg pynter til jul rundt 1.søndag i advent... ELSKER jul, så jeg kjører full pakke med en gang; nisser, røde gardiner, julestjerner, røde blomster og røde lys! Og det er over hele huset... Det skal sies at det tas ned igjen ganske fort etter at nyttårsaften er over...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 skulle tro det var jeg som hadde skrevt innlegget til lillegullgutten:) minus røde gardiner,men pynter med alt annet 1 desember,så tar vi det ned 1 nyttårsdag omtrent! gleder meg masse til jul!!!!!!!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Her pynter vi etter eksamen er overstått! Dvs etter 14 desember i år... Adventsstaken kommer frem første helga i advent da, men resten må vente.. Hehe... Alt taes ned igjen rett etter nyttårsaften da, for 3 nyttårsdag reiser vi alltid bort og har en uke ferie på fjellet =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Her skal vi ha lutefisk lag den 20 november i år, og til da tenkte jeg å ta inn litt gran og lage noen litt diskret dekorasjoner. Ellers kommer adventstake, et hvitt juletre, julegran i sinkbøtte, store stjerner i vinduene opp 1 desember. Resten kommer etterhvert. Juletre pyntes 20-23 des. en plass.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Begynner rundt 1 desember. Kjenner jeg gleder meg
Gjest Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Stjerne og lys i vinduet kommer opp 1. desember. Nisser og annen pynt tar vi på lille julaften samtidig som vi pynter treet
Gjest Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Pynter til advent 1. desember (adventstjerner, adventstaker, lilla lys osv). Pynter til jul noen dager før (gjerne siste helgen før), og tar inn juletreet og pynter det på lille julaften. Vil ikke pynte for tidlig, for da mister det mye av magien før jula rekker å begynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå