Tante Bassa Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg har som vanlig kokt makaroni til en hel hær! Jeg pleier å kaste det som blir til overs, men det må vel være noe jeg kan bruke den til istedenfor å kaste det? Noen forslag?
Mille** Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Makaronisuppe til kvelds, kjempegodt! Bare ha i melk og sukker, kok opp og server. )
Tante Bassa Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 JA! Å, det er det leeenge siden jeg har spist. Tusen takk :-)
* 5 om dagen * Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 den kan du bruke til middag,til røkt,stekt pølse bla. til makaonigrateng, og i salater....alle de variantene ska ljo være kalde..
olebrum78 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Mikroen med smeltet ost. Krydderblanding og ketchup! Nam nam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå