Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg skulle lete etter noen bilder på serveren vår i går kveld. Tilfeldig fant jeg noen msn-logger som min kjære hadde lagret. Vet at jeg sikkert ikke skulle lest de, men jeg skjønte ikke hva det var før jeg hadde lest endel. For å korte ned litt, så viste det seg å være logger der han har invitert andre jenter til å ha nettsex med han med cam. Dette er gamle logger og derfor snøen som falt i fjord, med det gjorde så vondt å se!! Jeg mener at dette er utroskap, selv om de ikke var i samme rom så var det jo en delt seksuell opplevelse. Jeg skriver dette her fordi jeg trenger å sette ord på det. Hvis du har lyst til å komme med et ufint svar til meg, så håper jeg du kan la være, eller omformulere deg, for dette er for meg ganske vondt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har opplevd noe lignende, nå var dette bare en kjæreste som jeg ikke hadde barn eller noe med.. Men det gjør vondt oppi det... Ser også på det som utroskap, og har selv lest msn-loggen til xen da ting sto på sitt verste.. Da hadde jeg sterke misstanker og mener da at det er ¨lov¨...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Hei- uff dette må være vondt for deg- det er et kraftig tillitsbrudd. Vet ikke så mange gode råd å komme med.. men sender en klem!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 HI her. Jeg vil ikke gå inn og sjekke han, men på en annen side, da ville jeg sett dette før. Han skriver også om meg at jeg ikke liker samme type sex som han og at han derfor bruker nettet. Når vi snakker om sex, så er det ikke måte på hvor fornøyd han er med sexlivet vårt. Det er sårende!.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Tusen takk for klemmen! Jeg sitter alene hjemme med kroppen full av hormoner, det trengs en klem da!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg opplevde noe av det samme for ca 4 år siden.. Bare at dette var flørting med en yngre jente.. Leste loggen fordi jeg hadde en dårlig følelse fordi han chattet så mye med henne.. (fikk se på når han chattet når jeg var i rommet, men flørtingen skjedde visst når jeg ikke var hjemme).. Hadde akkurat fått vår førstefødte og var veldig sårbar.. Hadde gått opp 16 kg (er ikke så høy) i svangerskapet og var ganske rund og god akkurat da.. Tror det gjorde at jeg følte det som et enda større svik! Og jeg blir fortsatt litt trist når jeg tenker på det.. Det han sa til henne var ting som "du er så sexy/deilig, har lyst å møte deg nå med en gang" osv.. Da hun spurte om meg sa han at hun ikke skulle bry seg om meg.. og at jeg bare var sur hele tida.. Det ble nesten slutt mellom oss pga denne episoden.. Han nektet jo for at det var utroskap og var fly forbanna fordi jeg hadde lest loggen hans (som om ikke det han gjorde var verre!).. Vi kranglet fryktelig mye, og til slutt la han seg flat og sa unnskyld og at han aldri mente å såre meg.. At han ikke tenkte så langt.. Tiden gikk og han skulle egentlig flytte.. men så gikk det seg til på et vis.. Og her sitter vi enda.. Jeg krevde at han skulle lagre alle logger og meldinger og mailer og at jeg fikk passord til alle sidene han var innom, og det fikk jeg.. Sjekket hele tiden før, men fant aldri noe igjen.. Jeg tror rett og slett ikke han tørr gjøre noe sånt igjen, for han vet hvor nær han var ved å miste meg.. Nå skjer det egentlig sjeldent at jeg sjekker noe logg.. ikke har han noen damer (utenom familien og gamle venner) på msn heller.. Jeg har rett og slett tilgitt og lagt det bak meg.. Men det tok sin tid..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Du siste anonym er VELDIG naiv om du tror han har sluttet med dette... Han har helt sikkert bare opprettet en ny, hemmelig epost adresse, ny msn adresse osv.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Opplevde det samme i mai i fjor. Det var forferdelig å lese alle detaljer. Ringte og sa at det ikke ble noe mer oss(han var på jobb, og jeg greide jo ikke vente), og dro fra huset hans. Vi skværa opp. Men han nekter enda den dag i dag for at det er han som har skrevet dette. Jeg vet jo at han hadde kompiser som likte å hacke andre på den måten. Men still! Det kan enda, uheldigvis, komme opp i en krangel. Men vi har det bra foruten om det naget der.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 HI igjen. Trist at det er flere som har opplevd dette, selv om jeg hadde regnet med det. Men det er godt å høre fra dere. Jeg har lovet i gode og onde dager, så jeg kommer ikke til å gå, men jeg kommer til å trenge tid på å tilgi dette! Føler med sveket og såret på en måte jeg ikke klarer å beskrive. Å sitte med følelsen av at jeg ikke klarer å tilfredsstille mannen min er super vond. Det som sårer mest er å lese hva han skriver om meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå