Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Leste på Tekst TV at massevaksineringen er begynt, men kan ikke se at det gjelder Oslo... Hvor da? Er utålmodig. Først må man få den vaksinen, så skal det gå flere uker før den virker, særlig på barn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 tv2nyhetene.no har en kjempeoverskrift med "Slik finner du ditt vaksineringssted". Men tenk deg de køene, off...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/05/nyheter/svineinfluensa/vaksine/8898629/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå