Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Testet positivt igår, og har igrunn bestemt meg for å beholde barnet, siden situasjonen utenom skolen er ideell for en liten til.. Skrev et innlegg her igår også, da jeg var veldig usikker på om jeg ville beholde barnet eller ikke, men jeg tror ikke abort er noen god løsning for meg.. Men nå er jeg så syyyyykt deppa, hele situasjonen min er jo snudd opp ned, er i første året på ingeniørstudier, det i seg selv er jo kjempetøft!! Vil heller glede meg, men det klarer jeg ikke.... Hufffffff Noen med lignende erfaringer?? Jeg trenger å komme ut av depresjonen her!!! :-S
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Alt går. Ingenting er verre enn man gjør det til selv. For noen år siden hadde jeg en veninne som var alenemamma. Hun fikk sin 2. når jeg gikk på skole sammen med henne. Hun var på skolen torsdag, da var fødselen i gang. Fødte torsdagskveld og var på skolen mandags morgen. Alt med den største selvfølgelighet. Hun var aldri borte en eneste dag. Hun har jeg hatt som forbilde. Hennes innstilling var at alt går, og jeg har prøvd å leve etter hennes prinsipp. Jeg går på juss og det er ikke noe enkelt studie det heller, men tenker som så at visst flere tusen damer har klart det før meg så klarer jeg vel jeg det også Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Oi, det hørtes jo helt villt ut da :-O Beundringsverdig, så absolutt!! Det er fint å høre sånne eksempler Du går juss, og er gravid?? Hvor langt i studiene er du? Og når vil du få barn i forhold til skoleåret? Tusen takk for svar, forresten
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Fikk i fjor, i permisjon enda noen få uker. Fikk på 3. året. Skolen er pliktig til å legge til rette for at du skal få starte opp igjen akkurat der du slapp.
tante grusom master of law Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg ble gravid andre året på jussen. Fødte tredje året og tok aldri permisjon. Hadde ikke bhg-plass før barnet var 1.5 år. Gikk så fint atte! Jeg leste mens barnet sov og gikk på forelesninger når jeg fikk mulighet. Ble ferdig på normert tid. Alt går hvis man bare vil:) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Aah, så deilig å høre Har en sterk innstilling når jeg går inn for noe, dette kom bare som et sjokk for meg.. Brukte t.o.m prevensjon :-p Tusen takk for god motivasjon )) Tar gjerne imot fler erfaringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå