Gå til innhold

Uff eldstesnuppa på 6 er så syk:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakars- nå holdt vi henne hjemme hele forrige uke pga 3 dager med feber, vondt i hodet og litt kvalm. Fikk beskjed om at det mest sansynlig var svineinfl... I går ble hun syk igjen- bare nå har hun skikkelgig vondt i halsen og 40 i feber. Ligger i sengen og sover. Hun skjelver skikkelig når hun er våken, men sier hun ikke fryser. Har liksom ikke kontroll på kroppen:(

Huff- skal se det er nå hun har fått svineriet:( Og 1 uke til hjemme blir gøy...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.....følg nøye med allmenntilstanden hennes og kontakt legen i morra, eventuelt legevakte i kveld hvis det ikke er endring eller blir verre.

Skrevet

Ja- holder øye med henne nå for er ikke bra almenntilstand:(

Men nå fikk hun en paracet i stad før hun sovnet videre så får vi se om feberen kanskje går ned litt. Lenge siden hun har vært så syk, men da hun var mindre reagerte hun ikke på paracet så er litt skummelt... Får håpe hun gjør det nå!

Skrevet

Gi heller ibux, det funker bedre som febernedsettende enn paracet.

God bedring! :o)

Skrevet

Kan ikke det pga astma:( Men paraceten fikk feberen litt ned nå så da går det nok greit;)

Skrevet

Har du ikke kontaktet legevakta?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du sjekka halsen hennes? Jenta mi var sånn forrige fredag, det var halsbetennelse...

Skrevet

Har ikke kontaktet legevakten nei... Ringte dit forrige uke da hun var syk og da fikk jeg til svar at jeg skulle regne med at det var svineinfl. og at jeg skulle behandle det som ved en vanlig influensa.

Regner med jeg hadde fått samme svaret nå... Jeg er jo mer obs denne gangen siden hun har 40 i feber og absolut ikke god almentillstand da!

Nå har hun lagt seg for kvelden så får vi se det an i løpet av natten. Lar henne ikke ligge i hele natt uten å skjekke henne nå!

Blir det værre så kjører jeg henne ned på legevakten så får de se på henne. De kan jo ikke slutte å møte pasienter helt helle i disse tider- Kan jo som palmesus nevner være halsbetennelse.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg tenker litt sånn at det hun hadde forrige uke bare var starten på en måte.. skjønner du hva jeg mener? :) At det har slått skikkelig ut nå... Har hun hatt dårlig ånde da? Jenta mi har aldri hatt halsbetennelse før hun altså, men det var liksom ikke noe tvil..skikkelig stålånde!

God bedring til jenta di!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...