prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har fått tamiflu for svineinfluensaen.. har tatt tre tabletter hittil.. fikk dere tamiflu?? når begynte dere å bli friske???
lillebie på`n igjen Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 jeg fikk påvist svineinfluensa da jeg ar ca 23 uker på vei, i slutten av juli/beg av august. det var da alt ble "hysjet ned igjen" og svineinfluensa var da absolutt ikke farlig!! jeg var kjempesyk og legen min ville nesten ikke teste meg - da det var HELT usannsynlig at det var svineinfluensa jeg hadde fått.... over en uke etterpå ringer legen... og beklager seg at det somlet så med denne testen...for den var positiv! jeg fikk beskjed at gravide skal IKKE ha tamiflu - og fikk peniciling for å hindre lungebetennelse. jeg var syk i 3 uker - men kom noe godt ut av det- nå er jeg immun og babyen immun i 6 måneder etter fødsel )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå