ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Er 4+5 og puppene er ikke så ömme lenger. Har dere hatt ömme pupper over lengre tid? Redd det er et dårlig tegn... Men har jo andre symptomer sånn til og fra, som kvalme og hodepine. Föler meg hanglete, liksom...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Nei det tror jeg ikke du skal tenke på! Så lenge du ikke blør så er alt i orden, tror du ikke?
påtjukken Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 mine er forskjellig kvar dag så ingenting å tenke på.. eg er 4+3 på vei.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Joda, det er vel i orden... Klarer liksom å bekymre meg over det meste
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 hehe har du lest innleggene mine? Snakk om å bekymre seg for det meste! Er bare 5+1 idag og holder på å bli gal av alle slags mulige symptomer eller mangel på symptomer!! Mine pupper ble ikke ømme i det hele tatt før til idag, og det varierer mye. Jeg tror og håper det går bra for oss begge!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2009 Ja, ser at du også har dine bekymringer Men sånn er det vel for de fleste... Ja, det må gå bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå