Tabitha Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 ..mot sprekker i magehuden. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6074554.ab
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ingen kremer hjelper visstnok. Sprekkene dannes i det tredje hudlaget (lærhuden) og så langt ned trenger ingen krem.. Jeg lurte på å prøve dr. Greves strekkmerke krem men kom frem til at jeg heller tok dove body silk til en tredjedel av prisen. Har ikke fått noen merker enda men om det har noe med smøring/massering å gjøre eller om huden bare er ferdig uttøyd (har endel merker fra sist) kan jeg ikke svare på... :-) Er veldig godt for både mor og barn å smøre og massere magen men som sagt så trenger man ingen dyr krem ;-)
jippiii Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 det er hormonelt betinget om du får eller ei....desverre!jeg smører og smører, men de kommer forde!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 rikti rikti er hormonelt.. men body sop kremer hjelper værtfall på velvære! så deili me kokos krem som lukter godt å huden blir myk å deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå