Gå til innhold

Den stakkars mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stakkars lille mannen min..

han må støvsuge hjemme han.. også må han smøre sine egne brødskiver når han er sulten. Ofte må han tom legge middagen som jeg har laget opp på tallerkenen sin også!! Og stakkars.. han har tom vaska gulvet her hjemme han, mens jeg bare har gått hjemme og klaga på smerter i bekkenet.. Men det værste av alt, det er at den stakkars mannen min kanskje ikke kan trene hele uka lenger når babyen kommer... Han må kanskje begrense seg helt ned til TO dager i uka!!! Det er jo rene drepen!!

Stakkars stakkars mannen min... han må ha det voldsomt voldsomt slitsomt og vondt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, stakkars mannen din! Du må passe på å gi han en stor barselgave, og takke han enormt for den gode støtten i avisa!

Du kan hilse den stakkars mannen din, og si at jeg føler med han i denne tida! Om han vil så har jeg hørselvern med radio som han kan låne om han blir lei av maset ditt!

Jeg mener, du ofrer vell ingenting for det lille barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mannfolk skulle gått igjennom en graviditet selv! Heldigvis er min veldig hjelpsom og forståelsesfull. Man er vel to om det å bli foreldre, så da syns jeg han ikke bør klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... ler godt. Tenk den stakkars mannen her i heimen må det samme. Han har måttet vaske leiligheten (på hele 60m2) hvertfall 1x i mnd... fordi jeg har slitt med hyperemesis og vært innlagt flere ganger. Og ikke nok med det, i går klaget han over seksuell frustrasjon, fordi jeg hadde sagt nei en gang.... og han har ikke akkurat tatt initiativet selv heller, men hva faen... når man spyr ca 20x i timen, hvor ivrig er man på å leke puledukke da?? (unnskyld uttrykkene)

Er sånn passe frustrert for tiden over mannen jeg og... Og i går fikk jegkjeft fordi jeg ikke hadde etterfylt luft i dekkene og informerte han om at det var lite luft i vinterhjula mine... men når jeg da er 2 dager over termin, hvor ivrig er jeg da på å stå bøyd for å fylle luft???

 

Puh.... deilig med en liten utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...