lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 forslag til hjemmelagde gaver til jul,bursdag ol. Det kan jo godt ta litt tid å lage, vi har jo enda god tid;)
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja gjerne. Jeg pleier å bake julekaker, Sarah Bernhard og noen andre smakfulle konfekt. Legge det i fine julebokser og gi med i julegavene. Får se om jeg orker det i år. Elsker å få hjemmestrikkede tovede votter og sokker.
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Hjemmelage julekort/burdagskort er både morsomt å lage og enda bedre få Fyrstikkesker pyntet med glanspapir/filt og glitter eller andre ting.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Har faktisk en god ide' til noen som har alt. Har faktisk laget dette til samboerns bursdag nettop. Han er så glad i after eight, så jeg lagde boks til after eight som vi pyntet og gjorde fin. Går ann å lage eske til konfekt også. Fikke inspirasjon fra kreativesider.no
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Hjemmelaget kubbelys:) Smelt gammle lys.... tøm ut smulene i en tom Pringles bok, ikke vask, saltet lager fint mønster... Stikk hull i bunnen, og tre i veken. Tett med kitt:)Fest veken på toppen rundt en strikke penne, eller noe.....fyll med flytende talg..... Å VIIIPS...!!! et nydelig kubbelys....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Kan kjøpe dere slike smånisse sett. Finner det på hobby butikker og Nille. Er slike sett som man maler, limer og litt sånn diverse. Kan være nissegutter, nisse jenter o.l. Vi gjorde det i fjor. Barna lagte dem selv. Malte kroppene, og ansiktet, limte på hår og armer. Og ga de i gaver til besteforeldrene. Det var kjempepopulært!! Barna elsket å lage disse selv.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Syns denne kan ligge litt fremme nå, mot jul.....
Jojo x3 Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Skrive av et pent dikt eller sang og sette i ramme. Lage hjemmelagede lys. Kjøpe billige glass/glasskrus og male/skrive på dem (kjekk gave spes hvis det er sett). Hjemmestrikkede luer og skjerf. Lage smykker (koster litt, men blir fint og spesielt). Lage vesker/toalettmapper av stoff fra klær eller annet stoff som skal kastes eller gis på fretex. Noen av mine ideer :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Sang på ramme var kjempelurt! Eller dikt da.. Må se om jeg klarer å få til det. Kanskej noen har noe forslag til sang forslag eller dikt?
Jojo x3 Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Kommer an på hvem du skal gi til og i hvilken anledning. Jeg har gitt til søstre og til venninne, de sangene/diktene har handlet om vennskap. Funnet tekstene på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå