h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 lilla stuegardiner i dag....på Kid! Har ønsket meg det leeeeeenge, og nå var det noen billige der.... måtte kjøpe noen lilla pynteputer også da....håper det blir fint:)
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det blir sikkert kjempe fint Lilla er fint det
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Er så deilig å friske opp med nye farger. Har faktisk ikke gardiner i stua nå. Har så fine vindu at jeg har ikke lyst å sette det inn. Men må vel til advent så kan jeg heller ta de bort igjen til våren når lyset skal inn.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2009 Hengte de opp i dag, og det ble kjempefint:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Det hørtes kjempefint ut!! Er så kjekt å forandre litt sånn i stua. Det kvikker veldig opp:) Tror det er på tide jeg også gjør noe.. lurer på hva jeg skal gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå