Gå til innhold

Kjøpte meg....


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lilla stuegardiner i dag....på Kid!

Har ønsket meg det leeeeeenge, og nå var det noen billige der....

 

måtte kjøpe noen lilla pynteputer også da....håper det blir fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir sikkert kjempe fint :) Lilla er fint det :)

Skrevet

Er så deilig å friske opp med nye farger. Har faktisk ikke gardiner i stua nå. Har så fine vindu at jeg har ikke lyst å sette det inn. Men må vel til advent så kan jeg heller ta de bort igjen til våren når lyset skal inn.

Skrevet

Hengte de opp i dag, og det ble kjempefint:)

Skrevet

Det hørtes kjempefint ut!! Er så kjekt å forandre litt sånn i stua. Det kvikker veldig opp:)

 

Tror det er på tide jeg også gjør noe.. lurer på hva jeg skal gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...