Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg liker det. Minner meg om "How Stella got her groove back", en skikkelig morsom bok
NostraStoria Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Veldig søtt navn da - betyr stjerne. Får også assosiasjoner med "Steeellllaa". Husker ikke hvor jeg har det fra, hehe.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg falt pladask da jeg så overskriften. Putter det på lista mi selv, men samboer rister på hodet, hehe. Kjempefint!
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 tenker på tidlig 90 tallet, med stella getz eller noe sånn.... vet ikke om jeg liker det eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå