Gå til innhold

A9 med november-baby<3 -- Er du her fortsatt?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? :-)

Jeg har vært på vekstestimering idag, men ble ikke som jeg hadde håpet på :-( lille gutt har flatet ut! Så må tilbake på ny kontroll allerede neste uke! Virka igrunn nesten som at jeg ville bli satt igang snart siden han ikke la på seg som han skulle! Off, blir så redd når han ikke får den næringen han skal ha :-(( Hvor mye veide babyn din ca nå når du var på vekst kontroll? :-) Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, her går d helt greit. Kjenner at jeg gleder meg til å ha mer energi om dagene, men ellers bra.

Åååå, det hørtes ikke bra ut... :/ Ikke noe særlig med sånne beskjeder, men kjempefint at du får så tett oppfølging da.

Min lille ble målt til mellom 2700 og 2800 på mandag. Hva var din lille da?

Skrevet

Min lille ble målt til 2400gr ca .. :S Var ikke noe morsomt med en slik beskjed, virker som jeg blir satt igang om det ikke er noe bedring til uken! Uansett - så er det ikke lenge til vi får møte prinsen vår <3 hihi..

Energi ja, DET gleder jeg meg også til !! Hehe.. Å ligge på maaagen å sove :) Skal bli så deilig å få kroppen sin tilbake!

Skrevet

Hmm... Ikke så mye forskjell på 2400 og 2700 da, men... Begynner nå å lure på om min er i minste laget..? Legen sa at det så bra ut da så satser på han vet hva han snakker om... Jeg skulle bare ha vanlige kontroller heretter, sa han. Når var det du skulle tilbake?

Jaaaa, gleder meg til å ligge på magen og på ryggen. Hehe, når jeg lå på benken og de sjekket minien i magen på mandag svimte jeg nesten av pga at jeg lå på ryggen... Gikk bedre når jeg fikk legge meg på siden ;) Noe skal vi nå slite med.

Skrevet

Nei er jo ikke så mye forskjell.. Men har vel kanskje noe med det at det har skjedd sånn plutselig, for forrige vekst kontroll så var jo alt helt fint å han la godt på seg! Men nå var det plutselig -28% Men nå skal det også sies at jeg er veldig lita selv, så kan ikke få så altfor store barn har jeg fått høre! Så satser på at det skal ordne seg ;-)

Jeg skulle bli ringt imorgen,for de fant ikke noe ledig time til meg.. Men SKULLE tilbake neste uke sa han! Var viktig å følge dette opp.. Godt er det at vi blir fulgt opp :-) Går jo til kontroller nå hver uke uansett.

Jammen godt vi snart er ferdige ;-) Er så lei av å gå gravid nå.. hehe! Har du mye kynnere? Jeg er skikkelig plaget med det om dagen.. Håper det er med til å hjelpe på at det skjer noe snart. Hihi! han ligger også gooodt nedi bekkenet sa JM på forrige kontroll, å det ble også sagt idag. Langt langt nede,så han snur seg ikke igjen. Å får heller ikke armene over hode når han skal ut :) Så han er jo igrunn klar virker det som. Hehe! Gjør SÅ vondt når han rører på seg å sparker nå også! *klageee* hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...