Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 at jeg beholdt babyen fordi jeg ville ha han, hvordan går det an å tro det når jeg gjorde det stikk motsatte av det han ville??? Nå lager han et hevelette på alle mulige måter fordi han tror dette handler om HAN!! Faen, det har jo ikke noe med han å gjøre men den lille babyen... Jeg blir så irritert.. Jeg har sluttet snakke med mannen så kan han stå det med skjegget i postkassa!!
_Løvemamma_ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Tror det er veldig vanskelig for menn å forstå hvordan kvinner kan bli knyttet til det lille livet i magen sin fra første sekund de får bekreftet at det et liv der, eller fra den første lille boblefølelsen som kanskje er et spark, kanskje ikke. "Det er jo bare en celleklump". Joda, men samtidig er det barnet ditt. Og hans. Kanskje det vil hjelpe på holdningen hans om du tar han med på ul eller iallefall viser ham bildene etterpå? Så blir det lettere for ham også å forstå at dette dreier seg om et bittelite, forsvarsløst barn, ikke om ham. Ditt og barnets liv blir så mye enklere om du klarer å ha et godt forhold til faren, uavhengig av om dere er sammen eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg har bare 10 uker igjen, og hele svangerskapet har jeg til en viss grad holdt han oppdatert.. Han har fått et ul bilde av meg (som han øsket å få) og jeg spurte om han ville være med på ul men det ville han ikke.. Jeg har hele tiden prøvd så godt jeg kan å sette meg inn i hans situasjon og respektert at han ikke ønsket barnet og trenger sin tid.. Men når han lager bråk og vrenger alt jeg sier om til at det handler om han så blir jeg så fortvila! :/ Hi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Hadde ikke orket å anstrenge meg noe for at denne mannen skulle ha kontakt med sitt barn.. Foreslår at du slutter å ta kontakt, og lar det være opp til ham om han ønsker noe med barnet å gjøre.. Det er jo i det store og hele hans tap! Ikke helt forstår jeg hvordan han kan lage helvete for deg heller? Hva sier/gjør han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå