Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Er det farlig/dødelig å ta for mange efexor blandet med seroquel og lamictal? Har ei venninne som har gjort dette, og lurer på hvor farlig det kan være.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Håper du forstår alvoret i situasjonen. Hun har forsøkt å ta livet sitt. Leser du felleskatalogen eller pakningsvedlegget ser du at dette er farlig. Ring sykehuset eller giftinformasjonen med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå