Gå til innhold

Er jeg naiv ? Forvirret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt en jeg gikk ut med i lengre periode, en ny sjanse etter jeg oppdaget noe bilder av ham i syden der han var med en annen kvinne.. han påstar han bare var med venner/venninner, dette kan da ikke jeg vite. Så var vi heller ikke sammen, og han opplevde en rekke ting.

Nå sier han at han angret som og vært en idiot, og han har tatt kontakt jevnlig der jeg ikke svarte på hans meldinger osv i to måneder, nå skal vi møtes igjen for første gang etter det neste uke, og er veldig glad for å møte ham igjen, litt som jeg har glemt det som har skjedd. for han har skjerpet seg veldig etter jeg sa vi kan prøve på nytt, han har sagt han ønsker at det blir seriøst mellom oss osv.

Jeg er veldig glad for dette, men jeg klarer ikke å la vær å tenke på om jeg tar feil, er naiv og dum som har gitt ham en ny sjanse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle fortjener vel en ny sjanse. Kanskje han måtte miste deg for å vite å sette ordentlig pris på deg.

Men selv om du gir ham en ny sjanse, så er han fremdeles på prøve, så jeg håper du sparker ham med en gang hvis du oppdager noe muffens igjen.

Skrevet

Liker ham meg sånn som han sier? er jeg for redd til å tillate meg til å tro at han liker meg, eller er det dumt å tro at han liker meg selv om han har skjerpet seg osv? på grensen til å bli gal her..

Skrevet

Man vet aldri med menn. Noen synes det er spennende med jakten, og når man gir etter, så er man ikke så spennende mer.

Men det er verdt et forsøk. Bare vær på vakt, ikke gi mer enn du får tilbake, ikke invester flere følelser i forholdet enn han gjør, og ikke overse faresignalene hvis de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...