Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hvor skal man begynne? Mannen min og jeg har ikke vært helt enige om vi skal ha flere barn eller ikke, vi har 3. Jeg har vel alltid sakt at jeg vil ha mange, mens han egentlig var ferdig når nr 2 kom. Men etter en stund var det han som kom og sa han ville ha nr 3 Så ja, det som skjedde her om dagen blir vel som oftest kalt "uhell". Vi hadde sex og i kanpens hete ble det glemt både det ene og det andre, vel overstått spør han meg om hvor jeg er i mnd. Refererer meg frem og sier mensen var den helga du kom hjem fra arbeidstur. Ja dvs at du har el til uka det da sier min mann, joa det kan nok stemme det. Så våkner jeg neste morgen, tankene svirrer og jeg kommer frem til at det er to uker siden han kom hjem, å det vil da si: el er i dag (les den dagen jeg våknet) Hjelpes meg, vi har 3 barn, alle 3 har kommet etter første pp. Hva nå da. Jeg kunne jo tenke meg en til jeg, men jeg vil jo ha med mannen min på det da. Nå blir det noen laaaange dager frem til forventa menstrasjon. El i går, så da er det vel mens 18/19 nov. Ja ja, det får briste eller bære. Abort er uaktuelt fra min side og det vet han. Så jaja, hei hvor det går.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Er man med på leken osv. Han kunne ha sterilisert seg om han ikke ville hatt flere barn.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Nei, vi har en kommet til enighet at det blir ikke gjort før vi er enige i at vi faktsisk ikke skal ha flere barn. Det er på en måte ikke slik at han blir sur eller at han krever at jeg tar abort. Men jeg synes det hadde vært koslig og planlegge, men det ser ikke ut til at det alltid er like lett. Vi har jo planlgt 3 så om det skulle bli 1 av fire som kommer litt uten om skjema så er jo ikke det så ille. Jeg skrev vel litt for å lette litt på tankene, vil ikke nevne så mye før jeg eventuelt vet noe. Tanken er jo egentlig ganske koslig, jeg elsker barna mine og en til klarer man å plassere blir jo litt ekstra med ny bil osv, men blir det en til etter denne el, ja da tror jeg nok han kan sterilisere seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå