Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei! Er 20+2 i dag og i dag har han jaggu vært i farta nedi der assa,måtte bare dele det med dere og gled dere,nå kjenner jeg han skikkelig og det er SÅ VANVITTIG herlig.Ha en god dag alle!!!!
Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja, jeg vet :-) Er det ikke deilig? Og ikke minst moro! Er så godt å kjenne liv fra jenta mi <3 Ha en fin dag selv :-)
2010 Mammaen Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Ååh så herlig! Jeg er skikkelig nervøs etter jeg tok vaksine i går. Hadde vært så vanvittig godt med et tegn på at det er liv nedi der!
mamma og my Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jaa, jeg sitter faktisk her og kjenner at noen dulter meg i magen! Er 17 uker på vei og har kjent liv en stund. Av og til når jeg sitter med pasienter på jobben blir jeg litt satt ut av de små søte sparkene!
M2B Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Så deilig:) Håper jeg begynner å kjenne noe snart, men det kan vel gå noen uker før jeg får den gleden.. Er 13+3 i dag, førstegangs. Kjempespennnende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå