Tobarnsmor2be! Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Driver å pakker bagen til fødselen, og lurer på hvor mye klær jeg trenger å ta med til den nyfødte når jeg skal ligge der i to dager?? Og trenger jeg å ta med smekker?
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det kommer an på hvilket sykehus du skal føde på. Noen sykehus gir deg alle klærne du trenger, og noen er veldig sparsommelige. Kan aldri tenke meg at du trenger smekker!
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har pakket med et sett tynn ull, pysj, sparkebukse, ullsokker, ullue og en litt tykkere ulldress fra Nøstebarn til å reise hjem i. Jeg har pakket med en smekke også, men siden melka som regel ikke kommer før etter ca. 3 dager, vil det nok ikke bli så mye søl til å begynne med. De første dagene er det jo bare råmelk i puppene:) Selv om sykehuset låner bort klær, synes jeg det er koselig å ta på noe eget. Babyklærne er jo ikke det som tar mest plass i bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå