Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jenta mi er flink til og lage matpakke selv. Kjøpte brød på mandagen,og hun tok av den i morges..men det viser seg at den var gammel..rart hun ikke så det i morges.. Åh flaut at hun tok med gml mat på skolen! Redd jeg får melding til barnevernet:-( Skjønner ikke at brødet var gammelt alrede.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 For en krise!!! Du har ikke mange store problemer og bekymringer i livet skjønner jeg. Ble nesten litt misunnelig.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Å nei så flaut!!!!! Gud, jeg tror jeg hadde gravd meg ned!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 tulleinnlegg så det hyler etter. boring.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 hehe, ja hadde jo blitt litt flau, men tror ikke bv kommer,. hadde hun fått muggent brød hver dag, hadde de kanskje kommet
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Og du mente at dette var noe å legge ut et innlegg her for? Huff, ja det var skikkelig ille du. Barnehagen har nok allerede rapport deg inn til barnevernet og du er offisielt under etterforskning for grov omsorgsvikt. Herregud...tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg syns faktisk ørne innleggene er verre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Joda den var festlig den.. Men denne havner og i søppelkategorien.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Herregud... Tror du at du får melding til barnevernet for noe sånt...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå