Gå til innhold

Huff, dette er så flaut!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er flink til og lage matpakke selv. Kjøpte brød på mandagen,og hun tok av den i morges..men det viser seg at den var gammel..rart hun ikke så det i morges.. Åh flaut at hun tok med gml mat på skolen! Redd jeg får melding til barnevernet:-(

Skjønner ikke at brødet var gammelt alrede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en krise!!! Du har ikke mange store problemer og bekymringer i livet skjønner jeg. Ble nesten litt misunnelig.

Skrevet

Å nei så flaut!!!!!

Gud, jeg tror jeg hadde gravd meg ned!

Skrevet

tulleinnlegg så det hyler etter.

boring.

Skrevet

hehe, ja hadde jo blitt litt flau, men tror ikke bv kommer,. hadde hun fått muggent brød hver dag, hadde de kanskje kommet ;)

Skrevet

Og du mente at dette var noe å legge ut et innlegg her for? Huff, ja det var skikkelig ille du. Barnehagen har nok allerede rapport deg inn til barnevernet og du er offisielt under etterforskning for grov omsorgsvikt.

Herregud...tåpelig.

Skrevet

Jeg syns faktisk ørne innleggene er verre.

Skrevet

Joda den var festlig den.. :) Men denne havner og i søppelkategorien.

Skrevet

Herregud... Tror du at du får melding til barnevernet for noe sånt...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...