Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg har ikke ofte barnevakt til datteren min. Men skulle på en personalfest forrige fredag, så da gledet de seg veldig til å passe (besteforeldrene altså). De har mye å tenke på for tiden, og har jobbet en god del mer en vansligvis. Men nå fikk jeg tlf fra en veninne som ville ha meg med ut å spise på lørdag. Hun ville gjerne spandere en middag på meg siden jeg har hjelpt henne så mye i det siste. Men jeg vet ikke om jeg tør å spør mamma og pappa om å passe. Redd de skal bli irriterte. er ganske sliten selv etter snart en uke hjemme med sykt barn og jeg føler virkelig for å lufte meg litt. Er det frekt å spør dem? (de andre beteforeldrene + barnefar kan ikke...lang historie).
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Spør.. Så kan dem velge selv om dem vil eller ikke. Du får nei, om det ikke passer.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Nei, synes ikke det er frekt. Bare å spørre det, får ikke noe verre svar enn nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå