*bubbs* Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei. Er det noen av dere som vil dele med dere hva dere betaler unge barnevakter i timen? Nambojenta her på snart 9 år skal passe jenta mi litt her hjemme mens jeg gjør husarbeid osv. Jeg kommer jo til å være i huset, men hun får passe/leke/styre med jenta. Jeg kommer også til å være der når hun skal spise/skiftes på osv. Hva passer det at jeg gir henne pr time for dette? Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå