Gå til innhold

Vasker dere tutekopper i oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vasker dere de kun for hånd?

I "bruksanvisningen" på koppen står det at de ikke kan vaskes i maskin fordi oppvaskmiddelet kan være materialskadende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går de i oppvaskmaskinen og skadene på tutkoppene er det sønnen min som står for;)

Skrevet

Huh? Har alltid puttet koppene i oppvaskmaskinen jeg.... Og de eldste jeg har er sanrt 4 år gamle. Ikke mye skader å se på dem ihvertfall.....

Skrevet

Jeg vasker de i oppvaskmaskina ja, har ikke sett noen skader på de.

Skrevet

Ting som ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen, er ikke verdt å ha ;-)

Skrevet

*signerer Sonja S*

Men hva slags kopp er det du har da? Både avent og bambino "anyway up cup" har fint tålt årevis med vask her i hus... De hvite avent-tutene har blitt gule i maskina, men ellers ingen skader.

Skrevet

Det er Nuk learner bottle. Fikk jo best i en test her for ikke så lenge siden. Men kan jo hende de skriver det for å slippe å få klager på seg :) Hehe

Skrevet

Eller kanskje man rett og slett ikke skal lese bruksanvisningene :)

Skrevet

Er den blank i plastdelen som væsken skal i? De blir jo litt mer slitt, mens iden mine kopper ikke er blanke ser jeg det ikke :oD Vil nok også tro at de ønsker å unngå "reklamasjoner", hehe... Hvor fikk du køjpt den forresten - har lett litt etter den...

Skrevet

Jeg kjøpte den på rema faktisk. Og kommer nok til å vaske den i oppvaskmaskin ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...