Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Eller vasker dere de kun for hånd? I "bruksanvisningen" på koppen står det at de ikke kan vaskes i maskin fordi oppvaskmiddelet kan være materialskadende...
2 små og en undulat Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Her går de i oppvaskmaskinen og skadene på tutkoppene er det sønnen min som står for;)
Blind Gudinne Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Huh? Har alltid puttet koppene i oppvaskmaskinen jeg.... Og de eldste jeg har er sanrt 4 år gamle. Ikke mye skader å se på dem ihvertfall.....
mamarama og lille banan Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg vasker de i oppvaskmaskina ja, har ikke sett noen skader på de.
Tante Bassa Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Ting som ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen, er ikke verdt å ha ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 *signerer Sonja S* Men hva slags kopp er det du har da? Både avent og bambino "anyway up cup" har fint tålt årevis med vask her i hus... De hvite avent-tutene har blitt gule i maskina, men ellers ingen skader.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 Det er Nuk learner bottle. Fikk jo best i en test her for ikke så lenge siden. Men kan jo hende de skriver det for å slippe å få klager på seg Hehe
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2009 Eller kanskje man rett og slett ikke skal lese bruksanvisningene
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Er den blank i plastdelen som væsken skal i? De blir jo litt mer slitt, mens iden mine kopper ikke er blanke ser jeg det ikke :oD Vil nok også tro at de ønsker å unngå "reklamasjoner", hehe... Hvor fikk du køjpt den forresten - har lett litt etter den...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte den på rema faktisk. Og kommer nok til å vaske den i oppvaskmaskin ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå