Gå til innhold

Nordmenn er så forbanna egoistiske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir KVALM av folk som sniker i vaksinekø og henter ut Tamiflu selv om de ikke trenger det ennå, og slike ting.

Dette er antakeligvis de samme folkene som hamster inn når det er fare for streik, sånn at butikkene går tomme for varer som det hadde vært nok til alle av hvis alle brukte fornuften.

Men nei, i verdens rikeste land sitter det noen og karrer til seg: SKAL HA! HAR RETT PÅ! HAR KRAV PÅ! JEG FORTJENER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKAL HA! HAR RETT PÅ! HAR KRAV PÅ! JEG FORTJENER! - er typisk mange nordmenn og det er kvalmende.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Sånne folk er så egoistiske, og de tenker ikke lengre en sin egen nese.

Skrevet

Kunne ikke ha vært mer enig. Jeg kjenner jeg blir helt kvalm. Det er nettopp disse menneskene som stikker kjepper i hjulene når man forsøker å organisere en vanskelig situasjon slik at alle kommer best mulig ut av det. Da er det ganske mange som tenker så lenge JEG klarer meg så er det ok.

Vet ikke om jeg hadde hatt det så greit med meg selv hvis jeg hadde hatt en pakke Tamiflu i skapet, vel vitende om at ingen ble syke men at mange syke døde fordi de ikke fikk tak i medisin. Det handler om respekt for andre og for seg selv.

Men det er slike holdninger som har gjort at jeg har havnet i mindre heldige situasjoner tidligere. Hadde jeg vært en av dem som syns det er greit å tråkke over lik for å klore til meg det beste til meg selv så hadde jeg sittet her med langt mer gull og gods. Men jeg har alltid hatt den instillingen at man skal dra lasset sammen.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å snike i vaksinekøen, sjekker ikke leger/helsepersonell om de har disse sykdommene/er gravide? Kan hvem som helst bare møte opp og påstå at de er i risikogruppa?

Skjønner ikke at folk får sove ved å snike heller, det er jo fortsatt mange i risikogruppa som ikke er vaksinerte.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det gjøres i resten av landet, men her så kunne alle som ville få vaksinen. Man stiller seg i en kø.. Der kan alle stille seg. Tilslutt kommer man frem til legesekretærene, de registrerer deg, og er du i risikosonen, får du komme før de andre, men siden pakkene med vaksinen kommer på 10stk og de må brukes opp, så er det mange som er kommet seg frem i køen som ikke er i risikosonen så får jo dem vaksinen. Er jo mange snikere der ute.

Skrevet

De som krever mest er også gjerne de samme som roper høyest når andre sniker i kø

Skrevet

Enig!

Nordmenn er dumme, egoistiske, uorganiserte og har som gruppe betraktet altfor høye tanker om seg selv.

At Norge fikk oljepenger var som å gi en tusenlapp til en femåring.

Vi er en gjeng bønder :-)

Dagens samfunnslritikk fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...