2pluss1engel Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 har aldri prøvd disse dressene til mine barn, for syns de er fryktelig dyre, spes når man har mer enn ett barn... men dere som har de, er de verdt pengene syns dere? blir ikke barna våte i slapse vær og snø?
barney Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja, jeg syns de er verdt pengene. Utrolig god kvalitet! Dressene holder seg så godt at her går de i arv. Har brukt samme dresser til begge barna mine, venter nå nummer 3 og det blir arvede Reima dresser på dette barnet også!
Magia Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg har helt motsatt erfaring enn hun over her. Jeg jobber i barnehage, og syns Reima dressene er utrolig oppskrytte! Blir fort ødelagt osv. Coop dressene har visst vært testvinner i tv2 hjelper deg test eller no. Billig kan være like bra, og bedre enn det som er dyrt!
hol(L)y COW Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/test-av-vinterdresser-2269161.html
Mamma til mine 3 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 JA !!!!!!!!! Jeg jobber i barnehage og venter nr 3 og reima dresser er blant de beste. Troll er veldig bra også. Når det kommer til COOP dressen så er min erfaring fra jobb at denne dressen blir stiv og vanskelig å bevege seg i når den er kald, og derfor ikke så bra for små barn eller andre barn som trenger å stimuleres til bevegelighet/uteaktivitet,
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 JA de er absolutt verd pengene. Har hatt reima tec dress til lillegutt hvert år, og han har aldri blitt verken bløt eller kald i dressen. Kjøper en til våren og en til vinteren. Samtlige dresser er ikke slitt i det hele tatt, og skal brukes til mini inni magen når den tid kommer.
<3lovebaby<3 Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 JA, absolutt den beste parkdressen vi har hatt til barna. Har 3 barn og alt fra Reima kan brukes år etter år og fra barn til barn:) Ingen bløte eller kalde barn. Den er også utrolig myk og lett! Løp og kjøp!
rampete robin Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Ja. Ikke så mange i barnehagen som har dressen for får ikke kjøpt den her, men tantene skryter over hvor bra den er og lurer på hvor jeg har fått kjøpt de.
maria isabell Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 faktsik så har europris sine best i test dresser vert kjempe gode. 400kr,like vanntett,vindtett og varm som reima sine, eneste forskjellen at europris sine dresser kanskje bare holder til 2-3 barn ikke 4-5 som mangen mener reima dressene holder til:) jobber også i barnehage og har 2 barn:)
Mamma til mine 3 Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Men ulempen med dressene fra europris er at de ikke puster. de nådde derfor ikke opp i årets test som hadde med dette som kriterie. Egner seg derfor ikke til aktive og varme barn som da blir våte innenifra
mamma og my Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Jeg synes det, ja! Jeg kjøpte en litt romslig dress til snuppa, uten for. Den har hun brukt hele året. om vinteren brukte hun ekstra fleecedress og ulldress under, og hadde derfor ikke behov for ekstra vinterdress. Den har holdt henne tørr og varm. Da syntes jeg den var verd pengene:) Det jeg liker med den til de minste barna, er at den er veldig god å krabbe i. Mange dresser til de minste har strikk i livet, som gjør det mer ubehagelig for barnet, men ikke Reima.
Bomsedeisi Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Ja de er fantastisk bra. Ser at mange refererer til disse testene hvor coop og europris sine dresser vinner. Jaja men ungen skal kunne bevege seg i dressen også, disse dressene er så stive, Reima er myke og barna kan bevege seg (også de helt små).
gullegget Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Jeg har bare brukt Stormberg og Helly Hansen. Har 3 gutter, yngste er bare 1,5 år eldste 6 år. Men dressene er uten hull og holder seg godt!!
T+H+T Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Dressene er gode der det er snø.Syns ikke dei er så slitesterke i rogaland sitt vinter vær.Men varme og tette. gode til barn på 3 år og under mener jeg.Fins andre dresser som ikke det blir så fort små hull i.Reflex er gode.
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 vi fikk en ufôret reimadress av farmoren og farfaren til jul i fjor, og den er knallgod! jeg har også kjøpt en föret vinterdress av merket friends (den som vant testen i fjor og i år), og jeg var redd den skulle være veldig stiv, men det virker som om min sønn på snart tre liker den veldig godt. vi bor i bergen, så her er ikke problemet sprengkulde, men at det er vått og kaldt...begge dressene holder foreløpig meget godt.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Oppskrytt,ble veldig slitt i fjor vinter,og da var min datter 8-10 mnd,herja ikke så mye da,med derimot Lego Tec( somvi har i år)er bra,synes jeg hverfall!!
Lunda med lillegutt Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 Jeg har hatt to (ble påvirket av alle som mente dette var Dressen med stor D), var ganske fornøyd med den ene som var ganske tykk (bortsett fra at glidelåsen gikk, men det fikset butikken gratis), men ikke den andre. Den var tynnere og skulle sikre god bevegelighet, men det ble veldig fort hull i den og den trakk vann som en svamp. Det er tydeligvis litt ulik kvalitet på ulike reima-dresser. Vi har prøvd andre dresser som er like bra som reima, egentlig skjønner jeg ikke hvorfor reima har fått så innmari godt rykte sammenlignet med mange andre.
It's all about me Skrevet 7. november 2009 #18 Skrevet 7. november 2009 De er verdt hver eneste krone. Kjøper de alltid litt for store så de kan brukes to sesonger av hvert barn.
gullegget Skrevet 7. november 2009 #19 Skrevet 7. november 2009 Et tips til dere som bor der det er mest slafs og regn på vinteren. På Euro pris får du kjøpt hel foret regndress. Koster 399 og mine har holdt til to gutter. Er ikke pene, men varme og praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå