Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg må være utrolig dum, men alt med denne vognen har skapt problemer for meg.. og nå dette. Skulle bruke vognen kun til en baby, men de stroppene bak som jeg trodde man satte sammen og regulerte - de er jo for korte? De kommer ikke sammen en gang? Hva er det jeg gjør feil? Og selv om jeg hadde klart å presse sammen de to endene - skal man ikke kunne regulere ryggen, eller er det helt oppe eller helt nede?
LegallyBlond Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Med de stroppene bak så mener du de med klips sant? For de skal sammen ja, men de er usannsynlig vanskelige å klipse sammen. Jeg måtte slite og dra og dytte i ryggen for å klare å klipse sammen. KOm seg noe etterhvert da, men HATER fremdeles de klipsene Skal jeg noengang ha en p&T igjen blir det en dash eller vibe med annen ryggregulering! Foruten klipsen reguleres ryggen med glidelåser, som er i sidene på selve setet. Man har da fire ulike stillinger. 1) helt oppreist, med glidelås oppe og klipset sammen i ryggen 2) bakoverlent med kun glidelåsen nede og klipsen sammen 3) bakoverlent med kun åpnet klips, og glidelås oppe 4) full liggestilling med åpen klis og glidelås nede Husker ikke om det er alt. 2 eller 3 som gir mest tilbakelendt stilling.. Håper dette var noe hjelp i, og at du finner ut av reguleringen!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Takk, det var til hjelp! Men kan ikke tro det er slik den fungerer altså.. utrolig tungvint! Er lei hele vogna allerede jeg, den har bare vært trøbbel for meg fra begynnelse til slutt. Vet du, mannen min måtte hjelpe til med å få klipsene sammen - og selv han syntes ikke det var lett! Nå var dette første gangen da, så håper inderlig de "siger" litt og blir lettere å ta på. Ser også for meg at klipsene sitter så hardt sammen at med press på så sprekker en søm, og barnet under får alt midt i fleisen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå