Gå til innhold

Akkurat født-prøver igjen...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som prøver igjen rett etter fødsel..?

Jeg går ikke aktivt inn for å prøve-har jo ikke fått mens tilbake eller noe..men skjer det så skjer det :D

Har dere fått tilbake mens-til tross fullamming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange blir gravide ved fullamming FØR mens kommer tilbake også... ;))

Lykke til !!

Skrevet

jeg fikk den tilbake fordi jeg begynte på p-piller. men da jeg sluttet på de har ikke mensen kommet heller;);)

Lykke til;)

Skrevet

Det er sant,mensen behøver ikke komme tilbake-men flertallet blir ikke gravid mens de fullammer :P men hadde ikke turt å belaget meg på amming som prevensjon hvis barn ikke var ønskelig for å si det sånn :D

Skrevet

Heisann. Vi har også en sånn "skjer det så skjer det" innstilling for tida. Vesla er 8 uker gammel i dag. Hadde muligens mensen den uka som gikk, men usikker på om det var det eller ikke for blødde ikke så mye og hadde ikke menssmerter. Jeg pumper meg, men ikke så ofte som jeg ville ha ammet så kan godt være jeg har fått mensen tilbake. Uansett så må jeg bli gravid igjen innen nyttår hvis det skal gå i orden med økonomien. Om jeg ikke er det så begynner jeg på pillen igjen og så starter vi prøvinga på nytt til høsten når jeg har fått meg ny jobb. Tror det kan bli vanskelig å få seg jobb som høygravid og pga flytting kan jeg ikke fortsette i den jobben jeg har nå så derfor må vi ta hensyn til økonomien.

Skrevet

Ja,alt skal klaffe-både økonomi og jobb..

Det hørtes fornuftig ut å vente til høsten hvis ingen ting har skjedd innen året er omme,utrolig hvor avhengig man er av penger inn :D

Skrevet

Man må ikke få tilbake mens for å bli gravid nei... Jeg snakker av erfaring!! Fant ikke ut at jeg var gravid før det hadde gått en lang stund...venta jo at mensen måtte komme først.

Lykke til, med det som måtte skje...

Skrevet

Nei for eggløsninga kommer jo først og om man blir gravid da så får man jo ikke mensen... har tenkt å ta en grav test til jul om jeg ikke får mensen igjen :)

Skrevet

Vi har ønske om å få vårt tredje barn i løpet av 2010, fødte sistemann for snart 10 mnd siden :) Har hatt to "mens" etter fødsel og ammeslutt, og i dag hadde jeg min første eggløsning så det blir spennende å se om det klaffer denne måneden ;)

Skrevet

Jeg har en liten en som ble født i april 09. Jeg fikk mensen igjen etter 2 mnd til tross for at jeg fullammet. Hun sov hele natten gjennom uten mat fra dag en så var sikkert derfor den kom så kjapt.

Driver og ammer enda, men hun har begynt med fast føde også da:)

Jeg ble gravid i september, men endte i MA og aborterte nå for et par dager siden. 7- 8 uker på vei.

Men nå har vi funnet ut at vi skal prøve uten å prøve. Dvs. vi bruker ikke prevensjon så det som skjer det skjer:)

HAHA, akkurat som om jeg klarer å ikke tenke el når vi skal kose;)

Har hatt litt uregelmessige sykluser siden fødsel så blir mye sex på mannen fremover tror jeg. Gidder ikke styre på med eggløsningstester osv. Blir alt for stresset av det. ;)

Skrevet

Det er 10 mnd 3 uker og 2 dager mellom meg og lillesøsteren min, så man kan fint bli gravid uten å ha fått mensen etter en fødsel. Søsteren er visstnok født 2 uker på overtid attpåtil, så jeg var vel rundt 5-6 uker når mamma ble smelt på tjukka igjen. Hun oppdaget det ikke før hun var 4-5 mnd på vei, fordi hun gikk å ventet på mensen. Vi er gudskjelov ikke født i samme år. Jeg i Juli og hun i juni :o)

Vi er verdens beste venner, og det fineste var at i min barndom hadde jeg bestevennen min med meg overalt :o)

Skrevet

så søte dere er..mange svar :)

Veit at sjansen for å bli gravid er der-men sannsynligheten ekke størst..

uansett-er spennende å ikke vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...