Gå til innhold

Småbarnsforeldre, hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente på snart 1 år, en jente på 7 som vi har 50% og en gutt på 8 som vi har hver torsdag og annenvher helg, og jeg lurer på hvor ofte dere som har noelunde det samme som oss har sex??

Jeg tror nemlig at min kjære klager litt vel mye......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer, er vi slitne så er ikke sex det første vi prioriterer, men vi har vel sex ca 2 gang i uken hvis det er veldig travelt og vi feks ikke har mulighet til å legge oss samtidig, alt fra 2-7 gang i uken er normalt egentlig. Ingen her klager eller maser i hvertfall.

Skrevet

7 dager i uken er i hvert fall ikke normalt her i huset! Tipper 3 ganger i uken eller noe. Ingen av oss er egentlig fornøyd med det, men sånn er det nå..

Skrevet

To ganger i måneden i en god måned :-)

Dere da HI? og hvor mye klager mannen din? :-)

Skrevet

I hvert fall ikke mindre enn 3 dager i uka, som regel mer... Vi er flinke til å bruke tid på hverandre, til kos, massasje, sex m.m. Synes det er en viktig prioritering i hverdagen, ikke bare til spesielle anledninger...

Vi har en på tre år og en til på vei:)

Skrevet

3 ganger er nok gjennomsnitte,kanskje det heller mot 4 ganger.

Vi har ei jente på 18 mnd å ei til på vei =)

(kan legge til at lillemor på 18 nå nettopp har begynt å sove natten gjennom uten problem...)

Skrevet

Vel, det er litt vanskelig å si, for han har vært mye borte, men han mener at vi hvertfall skal ha sex annenhver dag, og det har vel sånn ca når han er hjemme....når han kommer hjem, forventer han at jeg hopper i armene hens og tar inititativ til sex. Det orker jeg ikke, for da har jeg vært i full jobb, pluss en deltidsjobb samt hus og unger....dette blir han sur for....

Skrevet

Baby på 6 mnd. Snittet er vel 2 ganger i uka, noen ganger mer. Er man syk eller noe annet spesielt, så blir det jo sjeldnere.

Skrevet

Vi har sex ca 2 ganger daglig. Vi er så perfekte for hverandre, kjenner det kiler i kroppen når han kommer hjem fra jobb. Vi gir hverandre hete og kjærlige blikk som et vorspiell. Når våre 3 barn er lagt og jeg har 2 armer fri er det ingenting annet jeg gleder meg til enn å massere og kose med mannen min. Vi kliner og tar på hverandre i minst 30 min før vi elsker. Kjenner jeg er blitt mer opptatt av kjærligheten vår og sex etter at vi fikk 3 barn, fulle jobber, stort hus m/masse husarbeid og et digert lån.

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Har ei jente på 2.5 år og tvillinger på snart 6 uker.. har sex relativt ofte, annenhver dag

Skrevet

oi,oi,oi har vist rett mannen min da som klager på at vi har forlite sex. D bler vel ca 5 ganger i mnd. Orker liksom ikke mer enn d.

Skrevet

5-7 ganger i uka.

Har 3 stk under 5 år

Skrevet

Slapp av: enten er det mange som legger på endel, ellers er dette et veldig tent forsamling. Vanlig for småbarnsforeldre er 1-2 ganger i mnd.

Skrevet

vi har 1 til 2 ganger i uken.. håper ikke det er altfor dårlig

Skrevet

phhft... Og det der skal jeg tro på...

Skrevet

1-2 dager i uka. Og vi har ikke barn en gang. Ingen klaging her.

Skrevet

Venter vår første, og før graviditeten var det vel tre ganger i måneden - hittil to ganger i svangerskapet, og jeg er 27 uker på vei....

God jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...