Gå til innhold

Kanskje i løpet av helgen? Er vi flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time til scanning i morgen 1145, og så håper jeg på at det er ett par-tre egg som er klekkeklare. Håper på å komme meg ned i løpet av helgen, så jeg slipper bli borte fra jobb.

Folk der vet nå at jeg har mistet to ganger, så er litt redd for at de skal skjønne hva som foregår. Har virkelig ikke lyst å få spørsmål i det hele tatt nå. Så i morgen skal jeg til "tannlegen"

Kryss fingrene for flere gode egg jenter!

Er vi flere som er reiseklare kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Skal til scanning i morgen. Er veldig spent på om og når det blir tur til Danmark:) vi krysser fingrene, Lykke til!

Skrevet

Lykke lykke til ugla !!! krysser fingrene for fine eggfollikler på veg :-)

Er det ditt første forsøk trappetroll? Godt tur og lykke til til deg også !!

Skrevet

Ja, dette blir mitt første forsøk, så er temmelig spent:)

Skrevet

Takk for lykkeønsker Gitte.

Håper så inderlig.....

Og masse lykke til trappetroll..kanskje vi sees i svingen :)

Hvilken klinikk skal dere på?

Skrevet

Jeg skulle bare si at jeg heier på deg og krysser alt av fingre og tær! :)

Skrevet

Takk Lacey.. blir spennende å teste Progestan og blodfortynnende denne gangen. Skal spørre gynekologen i morgen om hennes tanker om det..sånn for sikkerhetsskyld...

Skrevet

Etter min MA brukte jeg progestan og Albyl-E , vet ikke om det var det som gjorde susen, men unger ble det i hvert fall av det :-)

Skrevet

Hvem fikk du albyl-E av? Og hvor lenge bruker du det?

CFC vil kun gi meg børnemagnyl..har liksom lyst på litt "krutt" nå føler jeg..

Skrevet

Hei UgLA

Her er kommer en liten oppklaring når det gjelder blodfortynnende:

Magnyl og Albyl-E er samme legemiddel, dvs acetylsalisylsyre.

Begge legemidlene produseres av Nycomed, men Magnyl i Danmark og Albyl-E i Norge. Albyl-E finnes i to styrker 75 eller 160 mg. Den laveste styrket har like god blodfortynnende effekt som 160 mg, og er den dosen som anbefales. Lavere styrke gir også færre bivirkninger.

(irritasjon på magesekk f.eks)

Magnyl finnes i styrker fra 75 mg opptil 500 mg. 500 mg brukes kun som febernedsettende eller smertestillende.

Lykke til med turen til CFC. Jeg satser på tur neste helg.

Skrevet

God tur, Ugla!!!

Håper du lykkes denne gang - krysser fingrene ;)

Skrevet

Tusen tusen takk Miss Taurus!!!

Dette var svaret jeg har prøvd å få fra CFC. '

Igjen: Hva skulle man gjort uten all den hjelpen man får fra folket her på BIM.

Krysser fingrene for turen din neste helg! :)

Skrevet

Takk Sunshine!

Setter stor pris på alle gode tanker!

Skrevet

Og her kommer en haug gode tanker og lykkeønskninger fra meg også. Masse lykke til hos legen i dag og så håper jeg selvsagt at du/dere kommer dere nedover i helgen!

Skrevet

Hei Ugla,

jeg skal for så vidt ikke denne helgen, og drar ikke til Danmark, men jeg var på riksen for vel en uke siden, så om det klaffer for oss begge denne gangen, vil vi få jevngamle arvinger.

Dette var mitt andre forsøk på riksen (det første i juni ble resultatløst), og jeg må innrømme at jeg synes det er ganske lenge å vente til neste uke for å finne ut hvordan det gikk denne gangen. Tidligere i uken kjentes det ut som om det brygget opp til alle hormonstimulerte menstruasjoners mor, men nå har det roet seg litt. Jeg har aldri vært gravid, så jeg aner ikke hvordan det føles ut. Jeg merker ingen forskjell fra vanlig, annet enn noe som ligner menstruasjonsmurring. Jeg hadde tre potensielle egg på scanning (15-17-23mm). Håper ett av dem benyttet anledningen.

Det er litt av et vakuum, dette her. Vanskelig å få forhåpninger, men også veldig vanskelig å ikke få det.

Lykke til, ihvertfall!

Skrevet

Da har vi vært hos legen å scanna egg. Jeg hadde to fine egg på14mm og en fin slimhinne på 6mm. Så på søndags kveld kl23.00 tar jeg eggløsningssprøtya. På mandagskvelden tar vi båten til Danmark. Vi bruker Maigaard fertilitetsklinikk i Århus. På tirsdag kl13.30 krysser vi fingrene på at cellene gjør jobben sin:) Dette blir spennands!

Skrevet

Ønsker dere som skal nedover til København nå masse lykke til. Takk for at dere er der alle sammen:-)

Skrevet

Da har jeg vært på scanning, det er to egg som er klekkeklar denne syklusen, men ikke riktig enda. Folliklene var hendholdsvis 14 og 15 mm, også en på v side på 11 da.

Så da setter jeg sprøyta på søndag jeg, og får meg en flytur til Køben på tirsdag. Utrolig rart å vite så lang tid i forveien. Da fikk jeg jo plutselig veldig billige billetter gitt. Herlig! Trenger all "hjelp" man kan få nå :)

Skrevet

Så bra Ugla!

Det er dyrt nok å reise dit, så å få vite det litt i forkant er veldig greit! I hvertfall når man bor langt nord og må med flere fly! Har betalt fra 3.000- 7.000 bare i flybilletter!

Ønsker deg masse lykke til!! Satser på at syklusen min er normal denne gang slik at det blir en tur til Køben om ca 3,5 uker!

Skrevet

Åh, håper sånn at det er din tur nå, Ugla! Det har du jammen fortjent.

Masse lykke til med forsøket på tirsdag.

Jeg skal etter planen nedover på mandag å få satt inn eggene jeg tok ut på fredag (2 stk) hvis de blir befruktet og deler seg som de skal da. I så fall blir vi jo å teste omtrent samtidig:)

Skrevet

Hei jenter!

Nå viste det sg at det ikke ble helgetur på meg, men på tirsdag. så vi skal nok følge hverandre Polyanna :)

Er kjempespent, føler selv at vi fortjener at dette ordner seg nå. Hehe..men desverre blir det ikke tatt hensyn til at man fortjener ting.. :)

Håper virkelig vi blir en stor gjeng med hemmelige julegaver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...