Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Svake rier begynte natt til i går, de kom hele natten, men utpå dagen i går så ga de seg..! Sambo kom hjem fra jobb, og vi hadde sex litt utpå kvelden, lå rolig i en time nesten etterpå.. Og jammen kom ikke riene igjen, sterkere denne gangen, klarte ikke å sovne, og måtte puste godt når jeg hadde de! De kom hele kvelden, med 7-9 min imellom og varte i ett drøyt minutt.. Så gikk vi å la oss, og jeg våknet idag tidlig uten tegn til noe som helst.. IRRITERENDE! Ringte til og med KK i går kveld, de sa jeg skulle ringen igjen når det var 5 min imellom, og det var det jo ikke noe vits i! Så nå har jeg gjort litt husarbeid, og HÅPER det skjer noe.. Men har mistet litt trua! Skal legge meg på sofaen, å se om det blir noe show i magen, han har vært veldig rolig i dag, så blir litt bekymret! Lillegutt har vært veldig aktiv de siste dagene, også mens riene har vært.. Hva ville dere gjort, om dere kjente veldig lite til den lille nå?
Tweak Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hvis du har prøvd alle triksene for å få kontakt, sånt som søt drikke eller iskald drikke etc, og fremdeles synes han er for rolig så hadde jeg ringt føden! Heller en gang for mye enn en gang for lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå