Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 er gravis i uke 30 og dette underlivet blir bare værre og værre!føles ut som alt blodet som ellers skulle gått til hjertet mitt går først mellom lårene på meg, og jeg har fått den forferdelige bollemusa! den er iallefall tre ganger større en vanlig og jeg gremmes hver gang jeg vasker meg nedentil.samtidig er fargen rødlilla pga alt blodet, samt at en lilla polypp har kommet frem mellom indre kjønnslepper.herregud så lite lekker jeg føler meg!har null lyst på sex for jeg føler meg like attraktiv som en død (bolle)mus heldigvis er mannen min veldig forståelsesfull. jeg vil jo ikke utsette han for meg selv når jeg selv føler at jeg ser ut og kjennes ut som helvete der nede... er det flere som har fått et helt "nytt" underliv pga graviditeten? dette er andre gang jeg er gravid, og sist gikk det tilbake fort etter fødsel heldigvis...håper jeg er like heldig denne gangen også!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hei Bolla;) Jeg melder meg dessverre inn i klubben din. Det er helt grufullt å se på, jeg prøver å gjøre det minst mulig..! Er også i uke 30, og trøster meg med at det var likedan sist. (Men kom det ikke mye senere sist? Husker ikke helt.) Det KJENNES også, det er ikke bare det at det ser fælt ut som er plagsomt. Huffhuff, satser også på at det går fort over etter fødsel..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Sånn hadde jeg det når jeg var gravid å. Det går fort over når dere har født =) Det var da jeg var gravid jeg skjønte hva bollemus var for noe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 anonym 14:36 jo jeg husker helt tydelig at denne bollemusa kom mye senere i forrige svangerskap, denne gangen kom det i uke 2 eller hva det var (eller det kjennes slik ut iallefall!!!) og ja ,det KJENNES ,spesielt om jeg har gått mye en dag,da kjennes det ut som om hele greia skal falle ut og vrenge seg inside-out! jeezes,hva må ikke vi damer igjennom... de som tror det å bli gravide er bare fryd og gammen og koselig og romantisk og søtt må JAMMEN meg tenke seg om igjen!! godt sagt av den andre anonym, jeg skjønte heller ikke hva en bollemus var før jeg oppdaga meg selv... HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg ler så jeg gråter.. for dette var faktisk morsomt skrevet:-) jeg er gravid i uke 23 og har merket at det føles ut som jeg er litt hoven der nede.. akkurat som at alt blodet samles der, som etter sex, bare konstant nå.. litt stramt.. hm.. holder jeg på å få bollemus.. uffda.. bedre det enn at det vokser ut en penis.. begynte faktisk å lure på hva som er galt med meg.. Ser ikke store forskjellen bare kjenner det. førstegangs gravid og håper det gir seg!!!! Lykke til, alle bollemusene..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Kjenner meg godt igjen i dette! Er 36 uker på vei med nummer 2. Første gang hovnet jeg opp de siste ukene, såvidt jeg husker. Denne gangen har jeg hatt bavianmus siden fjerde måned! Svulmende, lilla kjønnslepper, antydning til blodårer og et forferdelig press hvis jeg sitter på huk eller på knærne. Det er faktisk også vondt å sitte direkte på gulvet/noe hardt, for jeg er så hoven. Unødvendig å nevne at sexlivet er satt på vent en god stund... Heldigvis har jeg en mann som forstår at dette er så plagsomt at jeg ikke har lyst å blotte meg for han slik jeg ser ut. Gleeeeeeder meg til det går over!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Bavianmus??) *ler så jeg faktisk griner* Hahaha, ok, you win:)) *tørker lattertårer*
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 "bavianmus"!! jeg lo HØYT da jeg leste den! det er et veldig passende ord for det jeg har mellom bena iallefall! glemte å nevne i hovedinnlegget at jeg har fått meg en fantastisk fin åreknute på den ene kjønnsleppa...kan det BLI noe værre nå???? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå