Ugl@ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Synes ikke det jeg i hvertfall. Og det handler ikke alltid om rettene i seg selv, men råvarene og "kokken" i hovedsak.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Enig. Fiskekaker er godt, om rette person står bak, er de i butikken pakket i plast får jeg dem ikke ned. Sorry.
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Tenker på du på det innlegget hvor det blei sagt at fiskekaker er godt og at man ikke kan si at det smaker høgg ;o)? Altså ALL mat er IKKE god (takk for caps lock så man får sagt ting med store bokstaver )) Så sånn er det! Og jeg syns man skal ha respekt nok for andre mennesker til å godta at ikke alle liker det samme... Være seg smaken på maten, feil råvarevalg eller en dårlig kokk
Gjest sug lut Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Poenget er vel bare at man kan velge hjemme, men ikke ute - der spiser man det man får og takker når man går. Hvilket burde være selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå