Gå til innhold

All mat god mat? Virkelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det jeg i hvertfall. Og det handler ikke alltid om rettene i seg selv, men råvarene og "kokken" i hovedsak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Fiskekaker er godt, om rette person står bak, er de i butikken pakket i plast får jeg dem ikke ned. Sorry.

Skrevet

Tenker på du på det innlegget hvor det blei sagt at fiskekaker er godt og at man ikke kan si at det smaker høgg ;o)?

Altså ALL mat er IKKE god (takk for caps lock så man får sagt ting med store bokstaver :o))

Så sånn er det! Og jeg syns man skal ha respekt nok for andre mennesker til å godta at ikke alle liker det samme...

Være seg smaken på maten, feil råvarevalg eller en dårlig kokk :)

Gjest sug lut
Skrevet

Poenget er vel bare at man kan velge hjemme, men ikke ute - der spiser man det man får og takker når man går. Hvilket burde være selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...