<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg har termin om 6 uker.. og lurer på om noen har erfaringer og dele? Og hvordan er reglene der i forhold til besøkene etter fødsel? Spennende blir det i allefall. GLEDER OSS!
Føken siruppsnipp Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Fødte der i 05 og skal føde der igjen nå. har bare gode minner der fra sist fødsel, nytt nå er at de tilbyr fødsel i vann og lystgass. Det er besøksforbud der nå, kun pappa og søsken som kan komme på besøk (var hos jordmor i dag og fikk info) Lykke til!
rampete robin Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg har vært veldig fornøyd :-) Eneste er at en del rom vender ut mot ambulanseinngangen slik at det kan være litt støy om natta. Kanskje ikke så stort problem nå på vinteren som vinduene stort sett er lukket. Men hyggelige mennesker som jobber der. Eneste jeg reagerte på sist gang var at det var mange vikarer, som ikke kjente hverandre. Når jeg henviste til en ansatt jeg hadde snakket med, så visste ikke neste skift hvem jeg snakket om. De var veldig fleksible og ordnet så jeg kunne dra hjem dagen etter fødsel. Jeg fikk med meg det jeg trengte for å ta føllers test hjemme, slik at jeg slapp å dra tilbake for å ta den :-)
Frk Marge Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 er ikke nytt at de tilbyr bad og lystgass... fikk både bade og bruke lystgass når jeg fødte der i 03 jeg har veldig god erfaring derfra. i 97 reddet de jentungen min ufattelig nok mot alle odds, og i 03 hadde jeg en stort sett flott fødsel der. bortsett fra den siste tiden når ungen skulle ut, for da fikk jeg et troll av en jordmor som overkjørte meg totalt men alle de andre var kjempegreie
Føken siruppsnipp Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Joda stemmer de har hatt lystgass tidligere også, men det ble slutt på et par år, selvfølgelig når jeg skulle føde, men nå er det visst på plass igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå